Gå til innhold

Fortell om dine ONS opplevelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker bare å oppklare ang. begrepet ONS:

"One-night stand" oversettes gjerne til "engangsligg". Man kan godt å sex flere ganger etter hverandre, men kun én sammenhengende gang.

Har man sex flere ganger har man ordnet seg FuckFriend/KnulleKompis/Pulevenn...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kanskje noen historier fra gamle dager. :sjenert:

En mislykket:

Jeg var mildt sagt dritings. Fant meg en fyr jeg egentlig ikke hadde lyst på (aner ikke hva jeg drev på med, nei). Dro han med hjem til venninna mi sitt gjesterom (hehe). Da han puttet den inn i meg ropte jeg at han skulle slutte og dra ut. Sa det mange ganger, til han gjorde det. Fikk litt dårlig samvittighet rett etter, og fyren trodde mest sannsynlig at jeg var splitter pine gal.. Han kom (selvfølgelig) ikke og jeg gikk på prevensjon. Men dagen etter dro jeg likevel å kjøpte angrepillen, så jeg var 110 prosent sikker. Fylleangst. ;)

En til mislykket:

Møtte en som var alt for gammel for meg da jeg var litt for ung til å være på nash. Vi begynte å rote, dro så ut bak huset for å være alene. Det var minusgrader ute. Jeg dro av han bokseren/buksa å sugde han. Neste jeg husker var at han satt den inn... Men jeg hadde fått neglebitt, så nektet å fortsette. Jeg avsluttet og dro han med inn igjen. Det ble altså ikke mer på han da. :)

Enda en mislykket:

Møtte en utrolig kjekkas. Vi rotet fra fors til nash, og hang med hverandre hele natta som om vi var nyforelsket. Men på slutten av nashet fant jeg ut at jeg ikke ville ha han likevel, å dro da med meg en annen som ikke akkurat var noe glansbilde... Morgenen etter våknet jeg å så han ligge ved siden av meg. Jeg mildt sagt sprang på badet å hentet en handduk for å ta rundt meg. Gikk rett tilbake til rommet å ba han dra NÅ. Heiv han ut uten å en gang hilse på han etter natten, jeg var neppe blitt edru. Slem var jeg, ja...

Resten har vært velykket. Det er ONS som gikk over til "bekjente", om en kan kalle de det. :gjeiper:

Siste jeg møtte var min samboer for 2-3 år siden. Beste "ONS" jeg noen ganger har dratt med meg hjem og angrer ikke et sekund :rodmer:

Skrevet

Praktiserer ikke ONS, men lo godt da hun jeg delte leilighet med under studietiden kom hjem med sperm i håret :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nettopp slått opp med eksen, og følte at det var viktig å få ham "ut av systemet" mitt :P

En kompis hadde vors, og hadde besøk av en annen kompis fra utenbys, så han tenkte jeg var lett å huke tak i. Det var det også :P Gjennom hele vorspielet så gikk vi å tafsa "diskret" på hverandres gledesområder, og ute på byen dansa vi skikkelig dirty og klina en del. Så dro vi til gjesterommet til var felles kompis og hadde meget høylytt og morsom sex. Jeg ble bl.a. hengende fast på en knagg en gang :P og kul i panna :P

Om morgenen lagde jeg frokost til oss alle 3, og vi spiste mens vi så en dvd. Komipsen min forklarte at han fortsatt ikke hadde lagt seg, for vi bråka så mye :P

Dette var den eneste gangen jeg har gått for lyshåret og ginger kar, og jeg ble meget fornøyd :P Han var leken og vill, akkurat som jeg var da :)

Sendte han melding på fb noen dager senere om at han kunne bare ta kontakt om han var i nærheten og var kåt :P men fikk aldri svar.

Absolutt den morsomste og mest bråkete (vi omorganiserte gjesterommet litt med bevegelsene våre) sexen jeg har hatt med en ukjent :)

Gjest neroguilt
Skrevet

Off, pinlig... Men den verste må være når jeg endelig, ja endelig fikk sjangs på en jeg hadde suglet på leeenge. Rå pen!

Ble med duden hjem, og satte i gang.

Midt i følte jeg meg så inni helvettes pissetrengt og sa ifra om det. Ba han om å slippe meg siden jeg satt oppå, men det ville han ikke. Han mente at dette visste han, og den følelsen jeg hadde nå var slik det skylle føles før orgasme på en jente. Ble etter hvert hysterisk og sa ifra etter mange "slipp meg" at jeg rett og slett tisser nå, om gang ikke ville slippe.

Jeg tissa jeg, enkelt og greit!

Etterpå syns jeg det var litt pinlig, og bestemte meg for å legge meg på sofaen i stua.

Sto opp dagen etterpå med faren hannes i naborommet, og jeg splitter naken med skreva ben på sofaen. Legg merke til at faren måtte gå igjennom stua og forbi sofaen for å komme inn på det rommet han var på...

Ah, aldri mer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ONS for noen år siden.

Ble kjempe full en gang på byen og dro med en random fyr hjem. Han var ikke kjekk i det hele tatt (hadde ølbrillene godt på) og vi kastet oss i sengen med en gang vi kom hjem. Det var bare noen få støt også kom han. Jeg lå der kåt og klar, å ble maks skuffet når han kom så fort. Vi la oss til å sove og jeg fikk mildt sagt sjokk da jeg våknet å fikk se han. Jeg tenkte jeg skulle snike meg ut før han våknet, men den planen gikk dårlig. Han våknet da jeg skulle til å gå ut soveromms døren å han ville ha sex. Jeg ville ikke ha sex med han. Herregud fikk helt sjokk over at jeg ble han hjem. Ikke min type i det hele tatt jo :fnise: Jeg kom bare på en unnskyldning og kom meg ut derfra så fort jeg kunne. Han ville ha nr mitt og ville tydeligvis møte meg igjen. Never! Jeg ga han bare et random nr :fnise: Huff stakkars fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...