Gjest Vidar Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 En av mine mer overaskede positive ONS skjedde i forbindelse med en gutterølpefest, dvs var dritings og vel så det. Vi ramla innom et utested for voksne (var 25 den gangen). Spotta tilfeldigvis ei slank flott blond dame på ca 40, ble fasinert av hennes åletrange jeans :-) Elga meg innpå henne etter alle kunstens regler og det endte i en taxi hjem til henne. Det viste seg at dama var minst like full som meg, hun klarte ikke få nøkkelen inn i nøkklehullet og måtte ha hjelp til å låse opp, hehe Vel oppe i leiligheten var dama raskt nede på kne og fiska fram junior, hun hadde bedre teken på kukksuging enn å låse opp dører akkurat da :-) Ba henne reise seg opp og strippe for meg og det var en pirrende forestillig helt til hun skulle prøve å få av seg jeansen, full kvinne og meget trange bukser er ingen god kombinasjon. Dama måtte ha hjelp til dette også :-) Meget flott dame (spesielt for alderen) også uten klær på . Vel inne i senga hennes ble det usedvanlig vellykket fylle-knulling i de fleste hull og stillinger (ikke 2'ern). Det virka som hun kom flere ganger og jeg hadde 3 utløsninger den natten/morgenen. Angra litt på at jeg ikke tok noen mobilbilder som minne over en usedvanlig vellykket ONS med tanke på god sex :-) 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Her vil jeg være anonym. Jeg var 17 år og på språkreise. Jeg var skikkelig dritings og på diskotek. Det var en kjekk mann som sjekket meg opp, og jeg var med på leken. Vi dro til hotellrommet hans, der vi begynte å kle av oss. Klærne mine var av da jeg plutselig merka at vi to ikke var alene i rommet! Det lå en mann og sov i dobbeltsenga, men han våknet selvfølgelig av bråket vårt. Han lå en stund og så på oss før han ble med og hadde sex. Plutselig hadde jeg heftig trekantsex med to menn. Jeg husker det som noe av den beste sexen jeg har hatt..
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Det må være en trekantopplevelse en jeg var sammen med tidligere hadde. Vi hadde med oss en "bekjent" hjem. Grunnen til at det ble han var fordi vi visste at han hadde en gedigen kuk og at han var veldig hardcore når han knullet. Alle tre hadde en sexfylt lang natt.
Gjest Grym Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Første gang jeg hadde sex var jeg 16 knulla morra til kameraten min :-p og vi holder på enda :-)
Gjest meg selv Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Første gang jeg hadde sex var jeg 16 knulla morra til kameraten min :-p og vi holder på enda :-) holder på enda? Hvordan klarer du å skrive innelegg her da..... 6
Gjest Peder Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 ONS-Dama sovna engang under akten. Ble skuffa, men tømte meg og dro hjem
MarianneE Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Første gang jeg hadde sex var jeg 16 knulla morra til kameraten min :-p og vi holder på enda :-) holder på enda? Hvordan klarer du å skrive innelegg her da..... Aldri hørt om multitasking?? ONS har jeg aldri hatt. Føler vel egentlig ikke at jeg har gått glipp av noe... 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 Man har gått glipp av noe om man aldri har hatt ons
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #11 Skrevet 28. juli 2011 Hva betyr ONS?? Vet egentlig ikke,men fant dette http://www.ons.no/
Gjest Scorpion i.i. Skrevet 28. juli 2011 #12 Skrevet 28. juli 2011 Beste ONS (ikke at jeg har hatt så veldig mange men...) Kom tilbake til studieplassen 3-4 dager før skolestart og vi festet med de andre som var på plass tidlig. Klinte på danskegulvet med ei jeg ikke hadde sett før og hun spurte om jeg var ute etter det sammen som hun. Fikk stotret frem et JA og vi stakk på hybelen min. Hadde fantastisk sex og koste oss skikkelig lenge før vi ble trøtte. Noe av det siste hun sier til meg er: Jeg håper du er klar for en runde før jeg stikker i morgen tidlig. Uheldigvis stakk hun før jeg våknet. Tøff jente jeg virkelig likte og havnet med flere ganger uten at det ble kleint mellom oss
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #13 Skrevet 28. juli 2011 Beste ONS (ikke at jeg har hatt så veldig mange men...) Kom tilbake til studieplassen 3-4 dager før skolestart og vi festet med de andre som var på plass tidlig. Klinte på danskegulvet med ei jeg ikke hadde sett før og hun spurte om jeg var ute etter det sammen som hun. Fikk stotret frem et JA og vi stakk på hybelen min. Hadde fantastisk sex og koste oss skikkelig lenge før vi ble trøtte. Noe av det siste hun sier til meg er: Jeg håper du er klar for en runde før jeg stikker i morgen tidlig. Uheldigvis stakk hun før jeg våknet. Tøff jente jeg virkelig likte og havnet med flere ganger uten at det ble kleint mellom oss Hva er et danskegulv? Høres gøy ut! :D Jeg havnet i sengen med en fyr her forrige sommer. Vi var fulle og sexen var good! Jeg var veldig nøye på at skulle bruke kondom og sier klart og tydelig fra om det. I løpet av natten kommer vi i gang med runde to. Et par tre ganger sier han at "nå lager vi baby!!" Vi var fulle og jeg tenker ikke noe videre over det - tar det som "dette er sånn man lager barn". Etter en stund merker jeg at han IKKE har fått på kondom (eller tatt det av) og fantisk MENTE at vi skulle lage et barn. Han ville fortsette med barnelagingen neste morgen. Så vidt jeg vet er han fortsatt barnløs. Etter den episoden er jeg begynt å stikke hånden ned der ved gjevne mellomrom for å forsikre meg om at kondom er på! 2
spinnwild Skrevet 29. juli 2011 #14 Skrevet 29. juli 2011 Første gang jeg hadde sex var jeg 16 knulla morra til kameraten min :-p og vi holder på enda :-) Da var det vel ikke O(ne)N(ight)S(tand)...
Gjest MorAase Skrevet 29. juli 2011 #15 Skrevet 29. juli 2011 Da var det vel ikke O(ne)N(ight)S(tand)... Sikkert én gang på natten og resten på dagtid.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #16 Skrevet 30. juli 2011 Her vil jeg være anonym. Jeg var 17 år og på språkreise. Jeg var skikkelig dritings og på diskotek. Det var en kjekk mann som sjekket meg opp, og jeg var med på leken. Vi dro til hotellrommet hans, der vi begynte å kle av oss. Klærne mine var av da jeg plutselig merka at vi to ikke var alene i rommet! Det lå en mann og sov i dobbeltsenga, men han våknet selvfølgelig av bråket vårt. Han lå en stund og så på oss før han ble med og hadde sex. Plutselig hadde jeg heftig trekantsex med to menn. Jeg husker det som noe av den beste sexen jeg har hatt.. herre.. skjønner at du er anonym, den historien ville ikke jeg fortalt til for mange for å si det sånn.
Facepainter Skrevet 30. juli 2011 #17 Skrevet 30. juli 2011 Den eneste morsomme og litt originale opplevelsen jeg kommer på er den gangen jeg tok en dame med på kontoret og vi hadde oss på alle mulige praktiske steder der. Etterhvert kom det en vekter, og vi måtte fnisende gjemme oss bak en dør. Mandagen etter måtte jeg inn til lederen og forklare hvorfor jeg hadde vært på kontoret kl 3 på natta
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #18 Skrevet 30. juli 2011 Har aldri hatt ONS, altså ha sex med en jeg ikke kjente fra før eller ikke så igjen, men har hatt et par sykt digge opplevelser med bekjente Var ute med noen venner og ble ganske full. Godfull, ikke sjanglende. Be med en ex av meg (vi er gode venner) på en uteplass jeg aldri har vært før, og der møtte jeg mange kjente fra ungdomsskolen. Bant annet klassens kjekkas (han er fortsatt heit ). Vi var ganske gode venner på ungdomsskolen, og plutselig var vi på veg hjem til han. Sexen var helt syk, vi havnet på sofaen hans og vi hadde sex i alle mulige stillinger. Han slikket meg og jeg sugde han og etter hvert tok han fram både glidemiddel og dildo. Var innom analen på begge, noe jeg vanligvis ikke gjør på menn. Han var med på alt og det var jeg og Da han hadde tømt seg på meg gikk han i dusjen og jeg fulgte etter. Han har sykt bra kropp, og det ble mer kos i dusjen før vi havna på sofaen igjen og tok en runde til Jeg dro før han våknet, og har ikke snakket med han siden Så litt ONS var det vel kanskje Det var en sykt digg opplevelse, og veldig overraskende, da jeg aldri har vært "den pene". Jeg har litt ekstra og hadde aldri en flørtende tone med noen av guttene i klassen, vi var liksom bare venner. Men det virket som om han satte stooor pris på kroppen min, til tross for de ekstra kiloene Og jeg har store pupper, et er vel noe han savner på de 50-kilos sminkedukkene han til vanlig knuller 1
spinnwild Skrevet 30. juli 2011 #19 Skrevet 30. juli 2011 Jeg hadde med meg en hjem fra byen en gang, som holdt på som han selv ville (hovedsakelig misjonær), og jeg kjente særs lite. Når han var ferdig ba jeg han bare om å gå, for jeg var ikke interessert i å sove sammen med ham. Skulle vel egentlig ikke hatt sex med ham, da vi mest sannsynligvis kunne blitt gode venner da vi hadde gode samtaler og trivdes i hverandres selskap. Men jeg liker å bare undres, og ikke vite, om venners seksuelle evner Ellers tror jeg jeg hadde litt sex med en jeg ble med på nach med (meg og han dro til hans venn). Husker ikke mye av natten, men vi så litt av en film, som hadde hakk i plata i en krigsscene og ingen gidda å skru av :S jeg og han lå på sofaen, var sikkert mest tafsing... Men da jeg våkna og gikk på do, så jeg masse steroider og stuff der, og kompissen hans (som da seff var veldig buff og så litt skummel ut) kom i døra å mente at nå var det hans tur. Da var jeg kjapp ut av døra, og måtte laste ned kart-app til telefonen for å komme meg hjem Ellers har jeg som oftest ordnet knullekompiser av mine ONSer så de er vel ikke ONSer lengre da... Og min siste potensielle ONS ble jeg sammen med, og er det fortsatt...
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #20 Skrevet 30. juli 2011 Har vert på reise i asia, møtte en hvor vi satt å pratet lenge. Jeg reiste videre etter noen dager, og han var helt vill og prøvde alt for å få kontakt med meg. Det fikk han til (han møtte noen andre som hadde min kontakt info. for jeg hadde ikke gitt ham det) og vi hadde oss på ei strand hvor det var ingen. Varmt og kun lyder fra sjøen.. Høres idyllisk ut, men aaaaltfor mye sand til det styret der. Artig var det uansett. Ble jaga av stranda av politiet som var vakt Vi dro videre på et vaskeri og hadde oss oppå vaskemaskina og vedsidenav vaskemaskina i mange stillinger. Jeg hadde et kort skjørt så en hard knulling bakfra var deilig. Hadde også ons med en som var ni år yngre - han var helt kanin og kasta meg rundt rommet som ei fille og knullet som en gal! så møtte han flere ganger 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå