Gå til innhold

P-pille hjelp.


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Hei. For snart tre mnd siden startet jeg på cerazette, men merket fort at det ikke fungerte for meg. Mye magesmerter og plutselige blødninger. Jeg sluttet etter halvannen mnd og gikk til legen hvor jeg fikk resept på mercilon 28 i stedet. Fått beskjed om at jeg skal begynne på første mensdag som nå er forsinket.

Jeg fikk mensen som vanlig etter første mnd på cerazette, men så gikk det to uker og jeg fikk det igjen bare ikke like lenge enn jeg vanligvis har. Pleier å ha ca 3,5 uke mellom hver gang, og jeg skulle i følge den siste mensen hatt det igjen for halvannen uke sida. Har tatt graviditetstest som viste negativ så er det mulig at kroppen er blitt "ustabil" etter cerazette? Legen sa at den ville gjøre at man ikke fikk mensen på et par mnd etter å ha sluttet på den pillen, men trodde da det måtte gå litt lenger tid med den enn en halvannen mnd? Eller kan testen ha vist feil?

Veldig glad for svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen blir alltid litt ustabil når det blir tull med p-piller. Det beste er å vente. Man skal egentlig gå på en pille i minst 3 mnd før man vet om det er riktig for en eller ikke, i og med at kroppen trenger litt tid på å venne seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Kroppen blir alltid litt ustabil når det blir tull med p-piller. Det beste er å vente. Man skal egentlig gå på en pille i minst 3 mnd før man vet om det er riktig for en eller ikke, i og med at kroppen trenger litt tid på å venne seg til det.

Takk for raskt svar!

Skjønner jeg burde gitt det mer tid, men de plaget meg veldig. Lå med mageknipe hver morgen blant annet og da så jeg ikke noe poeng i å fortsette med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...