Gå til innhold

konstant slim i trusa

Gjest Lise

Anbefalte innlegg

Jeg har konstant slim i trusa noe jeg bare kjenner komme ut og er et gjennomsiktig slim som er veldig ukomfortabelt osv, jeg lurer på hva det er og hvordan jeg får det vekk? det kan lukte litt men ikke så mye. hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kathpus

Det sliter jeg også med, men har aldri tatt det alvorlig. Det er veldig lite komfortabelt å kjenne at det kommer ut, så derfor bruker jeg ofte truseinnlegg, som kan sammenlignes med små bind. Da kjenner jeg det ikke, ettersom truseinnlegget absorberer utfloden.

Utflod hos meg dukker ofte opp i en periode etter menstruasjonen.

Du kan få kjøpt Lactal hos apoteket. Selv har jeg aldri prøvd det, men det er verdt et forsøk om man sliter med det.

Endret på "absorberer". :fnise:

Endret av Kathpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Fikk beskjed av legen at Lactal IKKE er bra. Canesten skal man bruke.

Hvis man har sopp ja, men her er det bare snakk om plagsom utflod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathpus

Fikk beskjed av legen at Lactal IKKE er bra. Canesten skal man bruke.

Hvorfor er ikke Lactal bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjenner jeg det ikke, ettersom truseinnlegget observerer utfloden.

Lurer litt på hva slags høyteknologisk truseinnlegg du kjøper som faktisk observerer utfloden? Syns dette hørtes meget interessant ut, vitenskapelig sett

:popcorn:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kathpus

Lurer litt på hva slags høyteknologisk truseinnlegg du kjøper som faktisk observerer utfloden? Syns dette hørtes meget interessant ut, vitenskapelig sett

:popcorn:

Det fungerer som bind, altså det tar til seg blodet. Man får kjøpt det i vanlige matbutikker, også som first price. :)

Endret av Kathpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathpus

Det fungerer som bind, altså det tar til seg blodet. Man får kjøpt det i vanlige matbutikker, også som first price. :)

Rettere sagt, så fungerer det som bind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettere sagt, så fungerer det som bind.

Altså, det absorberer, ikke observerer :) Hehe....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mente nok "absorberer", som betyr å trekke til seg, suge opp, ikke "observerer", som betyr overvåker, følger med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathpus

Du mente nok "absorberer", som betyr å trekke til seg, suge opp, ikke "observerer", som betyr overvåker, følger med på :)

Ja, selvfølgelig. :fnise: Umulig å kunne blande de ordene. Vet iallefall at jeg lære "absorberer" i naturfagen. Hehe.

Endret av Kathpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har mer utflod enn andre. Hvis du alltid har hatt det slik er det nok normaltilstanden din og ingenting du kan endre. Annet enn å bruke truseinnlegg eller lignende.

Hvis du plutselig har fått mer utflod kan det tyde på en eller annen form for infeksjon eller irritasjon. Du kan prøve å behandle det med Lactal, men jeg vil også anbefale legebesøk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde dette da jeg fortsatt var jomfru. Men senere da jeg mistet jumfruheten min, er jeg ikke blitt så plaget av det lenger. Men som sagt......det varierer fra person til person :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått beskjed av både fastlege og gynekolog at Lactal er bare noe dyrt tull som ikke hjelper i det hele tatt. Det er penger rett ut vinduet.

T; du må enten godta at noen har mer utflod enn andre, eller ta en tur til legen for å sjekke om du kanskje har sopp eller bakteriell vaginose, eller noe annet.

Noen har rett og slett bare plagsom utflod. Men det hjelper ikkje å kjøpe slike tulleprodukter på apoteket.

Canesten virker jo selvsagt om du har sopp, men det er bedre å få sjekket hos lege om det virkelig er det, eller om du bare er en av de som har mye utflod. Det er ikke bra å drive og behandle seg for soppinfeksjoner man ikke har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Henger meg på det siste innlegget. Har hatt en del plager nedentil og gynekologen min sjekket og ga meg Canesten just in case. Han mente Lactal ikke var bra, flirte og ristet på hodet. Så jeg stoler på han! :)

Jeg er generelt ikke fan av å smøre meg og stappe opp alt mulig rart der nede, prøver å lufte så mye som mulig og bruker ikke såpe når jeg dusjer. Aldri. Og det er nok bra :)

Snakk med lege før du smører deg med noe som helst. I mitt tilfelle var det jo graviditeten og hormonene som "røska meg litt i trusa" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Økt utflod kan forårsakes av sopp i kroppen. Candida. Det er endel kjennetegn. Google det. Kanskje det er ting i matveien du reagerer på. Gå og test deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...