Gå til innhold

Damer: hvordan er det med utflod og lukt i underlivet?

Gjest Anonyma Anna

Anbefalte innlegg

Det er helt normalt at det lukter menneske av mennesker. Kroppen er ikke og skal ikke være luktfri. Ingenting å få panikk for. Når vi vasker oss og skifter tøy etterpå er det meningen at vi skal lukte det vi lukter, hvis vi ikke er syke altså. Få det sjekket hvis du er i tvil,ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært fokusert på lukt i underlivet og syns jeg begynner å lukte etter 5 timer. Jeg dusjer hver morgen men syns når halve arbeidsdagen har gått så lukter jeg ikke godt. Har alltid måtte bruke innlegg i truse, altfor vått eller er det utflod har iallefall slik utflod som blir hvitt når det tørker.

Det er en lettelse å lese at dette er normalt. Har tatt det opp med legen noen ganger men de finner ikke noe unormalt, men likevel så er jeg ikke fornøyd.

Kan ikke skjønne at noen kan gå 2 dager uten å dusje det hadde ikke funka for meg. Heller ikke å hoppe til sengs å ha sex uten å dusje etter en lang arbeidsdag.

Vet jeg har vært anspent når jeg skal ha sex i frykt av å lukte og da blir det ikke noe særlig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer bare annenhver dag, ellers så blir huden min ødelagt. Men jeg vasker underlivet og armhuler hver dag selvsagt.

På slutten av dagen så synes jeg det lukter av underlivet mitt, ikke mye men det lukter da litt kjønn.

Jeg må tørke med godt etter jeg har tisset, minst to ganger. Ellers så lukter amoniakk ganske fort. Blandet med utflod blir dette ikke noe særlig for å si det mildt.

Det er nok ganske så vanlig å ha lukteproblemer, men det snakkes ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske så vanlig å ha lukteproblemer, men det snakkes ikke om.

Det er ikke et problem å lukte "fungerende menneske", men det har blitt gjort til et problem av alle som tror fullt og fast på det som reklamen har hjernevasket oss med i alle år. Hjernevaskingen er et problem, og ingen snakker om det. ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et problem å lukte "fungerende menneske", men det har blitt gjort til et problem av alle som tror fullt og fast på det som reklamen har hjernevasket oss med i alle år. Hjernevaskingen er et problem, og ingen snakker om det. ;)

Nei det er sant. Burde nok har skrevet "luktproblemer". Man skal jo lukte, men ikke stinke.

Alle mennesker har sin egen lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...