Gå til innhold

Svie av hårfjerningskrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Veet sin hårfjerningskrem for armhule/bikinilinje flere ganger. Det står at man skal ta det bort etter 3minutter og maks etter 6minutter. Vanligvis når jeg har brukt den har jeg hatt den på i mellom 4-5minutter. Men denne gangen glemte jeg tiden litt, men det gikk ikke mer enn 6minutter. Alt gikk fint når jeg skulle fjerne hårene. Men etter at jeg tørket meg svei det på klitoris. Akkurat som om noe av hudlaget har gått av. Tror kanskje jeg har fått litt for masse krem utenfor de stedene jeg skulle ta på. Men siden den er beregnet til bruk nedentil regner jeg med at den er mild.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Eller skal jeg bare la det være i fred til det ikke svir mer?

Tenker ikke på dette som noe alvorlig, men greit å vite om det er noe man kan gjøre med det.

Evt. andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seniorita

Du må jo for all del ikke få det imellom de ytre og indre leppene.

Hårfjernings krem, skal bare være på huden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar over at det bare skal på huden. Men kom nok litt over der fordi om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har brukt veet hårfjerningskrem over 2 år nå, men opplevde i en periode det samme svien som du beskriver. Det skjentes som om huden min hadde brennt, og etter noen timer, var også huden min blitt litt rød og sår.

Det jeg tenkte var jo at det kanskje kunne komme av noen medisiner....el. Men det gikk over, og nå fortsetter jeg å bruke det samme kremen. Men jeg vil anbefale deg å være forsiktig, og om du er alergisk så må du for all del ikke bruke slike kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...