Gjest martha Skrevet 24. juli 2011 #1 Del Skrevet 24. juli 2011 jeg er en jente på snart 23 år, har gått på p-piller di siste 7 årene, sluttet nå på tirsdag etter jeg var færdig med brettet. jeg og min samboer ønsker oss barn hvor lang tid kan det ta før at pillene er ute av kroppen? er det noe jeg bør tenke på før vi prøver å bli gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Del Skrevet 24. juli 2011 Så unge? Mange kvinner som slutter på p-pillene behøver noen måneder på seg til kroppen kan bli befruktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martha Skrevet 24. juli 2011 #3 Del Skrevet 24. juli 2011 vill ikke akurat si at vi er så ung ja vi har vært sammen nå i 7 år har både jobb,hus og nå mangler det bare å få barn:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Del Skrevet 24. juli 2011 For meg tok det faktisk over et halvt år før jeg fikk normal og regelmessig menstrasjonssyklus igjen, for andre tar det bare et par uker og nestre menstrasjon er normal. Du bør kjøpe folsyre og starte å ta det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 24. juli 2011 #5 Del Skrevet 24. juli 2011 Dere er unge, men så lenge dere kan tilby et barn et stabilt forhold og økonomi er dere ikke for unge. Ei venninne av meg testet positivt to uker etter pilleslutt, jeg venter nå på prøverør da jeg mistet mensen fullstendig fire måneder etter at jeg sluttet på pillen. Så ingenting er normalt/unormalt. Mange slutter på pillen et års tid før man blir prøver for å sikre at man har normale sykluser når man begynner, da vet man hva man har å forholde seg til. Folat bør man begynne å ta tre måneder før man blir gravid, da det tar tid å bygge opp folsyrelagrene. Ellers bør man moderere alkoholkonsum kraftig og slutte og røyke allerede før man blir gravid, da dette også kan skade mye i ukene før en test vil vise positivt. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå