Gå til innhold

Brystoperasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterk å få lagt inn silikon. Og på sidene til alle klinikkene står det at "siden dette er en kosmetisk operasjon får du ikke sykemelding" men alikevel anbwfaler de at man tar det med ro i 4 uker.

Hvordan har dere som har gjennomført dette løst det? jeg har ikke 4 uker ferie å bruke på dette, da jeg er pålagt fellesferie om sommeren og da er klinikkene stengt.

mitt tilfelle: Jeg har slanket meg 65 kg, og gått fra stor D-cup til ingen ting. Men når jeg "ruller sammen" huden får jeg en A-cup. siden puppene da egentlig bare er løshud, sklir de ut under bøylene på BHen og den gnaker på brystvorta og det er kansje vondt.

Og jeg savner selfølgelig de store brystene jeg hadde før.

Jeg mener i hvvertfall et dette faktisk ikke bare er rent kosmetisk, men rett og slett helsemesig. Vil det da være mulig å få sykemelding for dette?? og kan man evt. dra til fastlegen etter ett slikt inngrep å få sykemelding der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med en fantastisk vektreduksjon!

Jeg håper at du tar tiden til hjelp og lar huden trekke seg sammen og at du godtar kroppen din som den er uten å gjøre noen drastisk som du kan angre på siden.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en fantastisk livsstilsendring og vektreduksjon. :klemmer:

Så til spørsmålet ang. sykemelding... Jeg har et par venninner som har lagt inn silikon i brystene, og begge har fått sykemeldinger fra sine fastleger. De fikk inngrepene utført på privatklinikker.

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Takk takk:)

Er 4 år siden jeg gikk ned og vekten er stabil. Jeg har også hatt 5 plastiske operasjoner fra før, så dette er ikke en forhastet besluttning! Og kroppen har fått mye tid på å trekke seg sammen.

Men takk for svar om at andre har gått til fastlegen, da kan jeg sikkert prøve det jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lattelig at folk får sykemelding for dette. Typisk norge å hive penger etter de som IKKE trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lattelig at folk får sykemelding for dette. Typisk norge å hive penger etter de som IKKE trenger det.

Helt enig! Du får bruke ferien din til neste år om du ikke har krav på ferie i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Oii det var da voldsomt. Leste dere det jeg skrev om årsaken til at jeg trenger en slik operasjon??

Og vannskelig å bruke ferien, når jeg MÅ ta den ut i juli og klinikken da er stengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...