Gå til innhold

Kan man bli kvitt mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mensen idag,å drar til syden iver helgen,så vil helst ikke ha mensen å tenke på da:(

Er det noe man kan få hos evnt legen som stopper mensen når man allerede har fått den?:)

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P-piller KAN få den til å klusse litt.. men ikke alle som har det slik. Når jeg går på pillen bruker jeg ikke bind, tamponger eller noe. Nok å dra på do hver fjerde time. Så i mitt tilfelle... PILLEN :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker p-piller non-stop. Har ikke hatt mensen på 1.5 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg går ikke på p piller:( noen andre forslag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke akkurat det hun spør om da. Hun lurer på om det er noe hun kan ta nå som virker med en gang slik at hun kan miste en menstruasjon hun allerede har fått. Dere misforstår spørsmålet.

Ts, jeg har ikke hørt om at det finst noe slikt desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P-piller har fungert til det bruket for min del, men lite hjelper det når ts ikke ønsker å gå på det. Da vet i alle fall ikke jeg om noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins en pille man kan få på resept hos legen for å utsette mensen, men den skal tas noen dager i forveien tror jeg så da er du dessverre litt sent ute. Denne er nesten som en p-pille med samme type hormoner, men fungerer ikke som prevensjon, den bare utsetter mensen dag for dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips får å få mindre mens da?

Trenger virkelig hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går forresten på p ringer,så når jeg merket mens begynte å komme,så tok jeg inn i en pring!

Dette gjorde jeg på fredag,har litt små blødninger selvom. Men vil dette være `mensen`?

Hadde litt mer blødning idag,vil det da si at mensen kommer nå??

Fint med svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos legen kan du få resept på Primolut. Jeg bruker somregel dette dersom ferien og mensen treffer samtidig. Jeg har brukt å starte opp et par dager før forventet mens, men jeg ville ringt til legen og spurt om det er noe problem å starte opp midt i perioden din. Jeg vil ikke tro at dette er noe problem, men tar kanskje et par dager før den vil forsvinne helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...