Gå til innhold

oppkvikkende medisiner


Gjest trøtt

Anbefalte innlegg

Gjest trøtt

Ja, jeg går på mye medisiner grunnet schizofreni.

Men, jeg er alltid trøtt, vet dette er et spørsmål å stille legen som jeg skal gjøre når han er hjemme fra ferie. Men jeg lurer på om noen har erfaring med om det i det hele tatt finnes slike medisiner...

Jeg er bare så ufattelig lei av å være trøtt 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg nok. Min mann er bipolar/schiz, og tar medisiner egentlig tilegnet for parkinssonsyndrom. Disse gir en oppkvikkende effekt. Han er fortsatt mye trøtt, men ikke halvparten av hva det var før han fikk disse tabelettene!

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trøt

Tusen takk for svar, dette høres bra ut.

Vet du tilfeldigvis hva medisinen heter?

Ikke nok med at man blir sliten av sykdommen så blir man jo helt ødelagt av medisinene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker Akineton. Men som du selv selvfølgelig forstår, MÅ du undersøke dette med lege. Det er ikke sikkert at din medisinering mot schizofreni lar seg kombinere med akkurat denne medisinen. Det kan også hende at det kan lønne seg å titte på andre varianter av medisiner ment for schizofreni. Om du ikke har gjort det alt, mener jeg. Er du heldig, vil du ikke føle deg så trøtt med en annen type medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trøt

Jeg er ingen misbruker av medisiner, så det skal definitivt gå via lege, jeg er bare av den typen som liker å forberede meg litt og sette meg inn i hva som kan hjelpe meg.

Tusen takk igjen for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...