Shinigami Skrevet 24. juli 2011 #21 Skrevet 24. juli 2011 Dette kom ikke akkurat som et sjokk. Trist er det jo uansett.
Chiyo Skrevet 24. juli 2011 #22 Skrevet 24. juli 2011 det begynner å samle seg opp med artister som dør i en alder av 27 synes jeg.... Ja vet det. Alle dør jo når de er 27. 27 Club
smalls Skrevet 24. juli 2011 #23 Skrevet 24. juli 2011 Dette kom ikke som noen bombe, men veldig trist. Jeg synes heller ikke dette var noe tap for musikkbransjen. Jeg har aldri likt musikken hennes. 1
Azalea Skrevet 24. juli 2011 #24 Skrevet 24. juli 2011 Amy var en dame med stor stemme, elsker alle platene hennes! Synes det er trist at vi mister en slik vokalist. De som snakker om at hun selv har valgt dette pgs dop og alkohol, jeg tror om Amy hadde fått et valg om å plutselig bli frisk og ikke lenger være avhengig av dop hadde hun nok valgt dette. Mange mennesker som sliter med alkohol og dop, og mange vil komme seg ut av det. Synd det er så vanskelig som det er.. R.i.p Amy Winehouse.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #25 Skrevet 24. juli 2011 Vet du hva akkurat nå er en død sanger det siste jeg bryr meg om. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #26 Skrevet 24. juli 2011 Vet du hva akkurat nå er en død sanger det siste jeg bryr meg om. Men hun er en person hun også. 3
Gjest Heloise Skrevet 24. juli 2011 #27 Skrevet 24. juli 2011 Jeg håper hun har det bedre nå. Det livet hun levde kan ikke ha vært mye til liv.
Gjest Kim Skrevet 24. juli 2011 #28 Skrevet 24. juli 2011 Det virker for meg som om Amys management med vilje spillte på hennes utsvevende livsstil og cashet inn på den vinkelen, istedenfor å hjelpe en person som åpenbart ikke hadde kontroll på sitt eget liv. Det virker som om plateselskap, managere osv. ofte ikke har sin klients velvære i fokus. Det er pengene som teller og all PR er god PR. Hendrix, Joplin, Cobain, Scott m.fl - Disse dødsfallene kunne vært unngått om aparatet rundt artisten hadde hadde brydd seg om individet og ikke bare om pengene.
Gjest Seniorita Skrevet 24. juli 2011 #29 Skrevet 24. juli 2011 http://www.kjendis.no/2011/07/23/kjendis/amy_winehouse/dod/dode/17431216/ Trist og leit er det at unge mennesker lever så hardt at de velger død fremfor liv. R.I.P. Uff.. Jeg likte henne...
Gjest Iah Skrevet 24. juli 2011 #30 Skrevet 24. juli 2011 Tråden er ryddet for krenkende uttalelser. Iah, mod
Gjest WendyClear Skrevet 25. juli 2011 #31 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Trist at ingen kunne hjelpe henne før det gikk for langt. Man kunne jo se at hun hadde et problem edit: slurvefeil Endret 25. juli 2011 av WendyClear
Gjest Iah Skrevet 25. juli 2011 #32 Skrevet 25. juli 2011 Diskusjonen om avhengighet er delt ut og finnes her. Iah, mod
mysan Skrevet 25. juli 2011 #33 Skrevet 25. juli 2011 Veldig trist. Hun slet, og antakelig ikke bare med rusen. Den var nok heller symptomet, som det jo som oftest er. Hun var en dyktig musiker/låtskriver/sanger, og jeg synes det er trist at vi ikke kommer til å høre mer fra henne.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2011 #34 Skrevet 25. juli 2011 Veldig trist. Hun slet, og antakelig ikke bare med rusen. Den var nok heller symptomet, som det jo som oftest er. Hun var en dyktig musiker/låtskriver/sanger, og jeg synes det er trist at vi ikke kommer til å høre mer fra henne. Det er riktig at rusen bare var et symptom. Jeg mener å huske at hun uttalte i et intervju at hun hadde en psykisk diagnose som gjorde livet hennes så vanskelig at hun rømte inn i rusen. Dette er ikke uvanlig. Jeg har mange ganger fått så vondt av den stakkars jenta med den store stemmen. Nå er hun ikke mer.
Gjest HunterLady Skrevet 25. juli 2011 #35 Skrevet 25. juli 2011 Synes det hele er ufattelig tragisk. Fantastisk flink musiker var det hun var. Hun var sikkert et flott menneske også, til tross for rusproblemer og diverse annet. Noen sier det er selvforskyldt. Lurer på om de vet noe som helst i denne verden? 1
Gjest Jytte Skrevet 25. juli 2011 #36 Skrevet 25. juli 2011 Synes det hele er ufattelig tragisk. Fantastisk flink musiker var det hun var. Hun var sikkert et flott menneske også, til tross for rusproblemer og diverse annet. Noen sier det er selvforskyldt. Lurer på om de vet noe som helst i denne verden? Helt enig. Det er faktisk enkelte som ser ut til å tro at en rusavhengig er mindre verd enn andre mennesker. De evner rett og slett ikke forstå at rusavhengige er mennesker på lik linje som oss andre og de har familie som elsker de like mye som vi elsker våre barn. Foreldre til rusavhengige lider langt mer enn foreldre til friske barn. De må leve med en stor sorg over at barnet deres ikke får utnyttet sine evner og ikke får leve et liv som gir deres barn den livsgleden enhver mor og far ønsker for sine barn. I tillegg så opplever de fordømmelse og skam - noe som faktisk gir disse foreldrene en stor merbelastning enn noe menneske fortjener. Amy må huskes som menneske og som en fantastisk artist og låtskriver ... ikke for rusen som ødela livet hennes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå