Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 (endret) http://www.kjendis.no/2011/07/23/kjendis/amy_winehouse/dod/dode/17431216/ Trist og leit er det at unge mennesker lever så hardt at de velger død fremfor liv. R.I.P. Endret 23. juli 2011 av Margareth
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 huff, så mange tragedier på en gang! alt for mange, alt for unge mennesker dør på kort tid! amy slet jo i lang tid med både dop og alkohol- hva tenker dere der ute? har dere mindre sympati og medfølelse fordi det er "selvforskyldt" ?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Det er jo ikke akkurat så sjokkerende. Hun levde jo et hardt liv og var mye på kjøret, men ja det er veldig trist. Hun var jo ikke fylt 30 en gang.
Gjest luri Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Det er vel ikke så veldig overraskende. Men det er selvfølgelig tragisk at hun er død. Og at unge mennesker ødelegger livene sine med rus.
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Som alle andre sier: Tragisk, fælt, men ikke overraskende.
Gjest Thefainter Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Hvorfor er det bare du GODE artistene som dør for tidlig? Det er joikke sikkert at hun tok sitt eget liv, som regel så er det små uheld som gjør at rusavhengige dør R.I.P Amy! Jeg elsker alle platene dine
Næjøss Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Amy har jo vært på kjøret en stund. Så det overrasker meg ikke om det dreier seg om rus-relatert død. Men synd er det jo at hun skulle dø i så ung alder.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 23. juli 2011 #8 Skrevet 23. juli 2011 Det er tragisk når unge mennesker dør
Gjest Knall Skrevet 23. juli 2011 #9 Skrevet 23. juli 2011 Bra for henne, hun hadde det ikke godt, om jeg skal være helt ærlig. Synd at folk sløser bort livet sitt og dør unge av den grunn, bortkastet talent også.
Chiyo Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Dette var helt nytt for meg. Men så ser vi ikke så mye andre nyheter akkurat nå. Det er utrolig trist. Hun var veldig flink til å synge.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. juli 2011 #12 Skrevet 23. juli 2011 Ikke så overraskende nei. Med tanke på åssen hun levde. Stoff og alt. Fryktelig tragisk.
Gjest Jytte Skrevet 24. juli 2011 #17 Skrevet 24. juli 2011 Det var så trist å lese nyheten igår. En så talentfull ung jente skal dø på en så meningsløs måte. Det er trist for alle, men selvsagt mest trist for de som mistet en elsket datter. Faren har virkelig stått på for sin Amy og gjort alt det han kunne for å få henne bort fra rusen .. Jeg har en sterk medfølse for nære pårørende til rusavhengige og gråter ved tanken på hvor vondt hennes foreldre har det nå. De har det beintøft og til tross for sin redsel og angst så gjør mange av dem en helt utrolig jobb for sine kjære.
Gjest NozMonster Skrevet 24. juli 2011 #18 Skrevet 24. juli 2011 det begynner å samle seg opp med artister som dør i en alder av 27 synes jeg....
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #19 Skrevet 24. juli 2011 En sorg kommer aldri helt alene.. Dagene for tiden er helt uvirkelige, og jeg fatter ikke hva jeg egentlig våkner til om morningen. Solen skinner, og det er sommer, det er meningen man skal være glad. Så slår det en. En psykopat nazist har drept nærmere 100 personer. Amy Winehouse dør i en så ung alder at jeg i livets perspektiv enda vil kalle henne et barn omtrent. Død og forferdelse over alt bare. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #20 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes heller ikke dette var noe stort tap for musikkbransjen. "Musikken" hennes er det verste jeg har hørt, og når det gjelder dødsfallet så har hun vel egentlig lagt opp til det selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå