Xaphan Skrevet 23. juli 2011 #1 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så stolt av å være med i denne fantastiske organisasjonen, og det gjør så vondt å ha mista så mange. Ikke bare er det et tap for familien og de pårørende, men det er et stort tap for verden. Disse ungdommene som kjempet for frihet og likhet for alle, og så har de blitt tatt fra livet på denne måten. Det er ubeskrivelig trist. Men som Eskil Pedersen sa på pressekonferansen: Vi skal ikke la oss knekke. Hvor mange ganger har vi ikke sittet i bakken på utøya og sunget sammen om den tapre sangeren Viktor Jara som ikke lot seg tie? Vi skal ikke tie. Det ville dere forventet av oss, og det fortjener dere. Vi skal fortsette å kjempe fordi vi, som dere hadde, har en tro på en bedre verden. Og vi skal kjempe for denne verdenen vi har sett for oss, selv om den aldri vil bli det samme uten alle dere. Dere vil bli dypt, dypt savnet. Mine tanker går til pårørende, skadde, og alle andre som er berørt av denne grusomheten. Vi kommer oss gjennom dette, sammen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #2 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så stolt av å være med i denne fantastiske organisasjonen, og det gjør så vondt å ha mista så mange. Ikke bare er det et tap for familien og de pårørende, men det er et stort tap for verden. Disse ungdommene som kjempet for frihet og likhet for alle, og så har de blitt tatt fra livet på denne måten. Det er ubeskrivelig trist. Men som Eskil Pedersen sa på pressekonferansen: Vi skal ikke la oss knekke. Hvor mange ganger har vi ikke sittet i bakken på utøya og sunget sammen om den tapre sangeren Viktor Jara som ikke lot seg tie? Vi skal ikke tie. Det ville dere forventet av oss, og det fortjener dere. Vi skal fortsette å kjempe fordi vi, som dere hadde, har en tro på en bedre verden. Og vi skal kjempe for denne verdenen vi har sett for oss, selv om den aldri vil bli det samme uten alle dere. Dere vil bli dypt, dypt savnet. Mine tanker går til pårørende, skadde, og alle andre som er berørt av denne grusomheten. Vi kommer oss gjennom dette, sammen. Jeg har dyp medfølelse med de berørte, men vær så snill å ikke slå politisk mynt på dette. Det kunne skjedd hvilket som helst parti, og alle partiene vi har i Norge kjemper for frihet og likhet og en bedre verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2011 #3 Del Skrevet 23. juli 2011 mitt hjerte har tilhørt AUF i mange år, og det vil det også altid gjøre. Mine dypeste tanker og medfølelse til alle som er rammet! Flott innlegg xaphan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har dyp medfølelse med de berørte, men vær så snill å ikke slå politisk mynt på dette. Det kunne skjedd hvilket som helst parti, og alle partiene vi har i Norge kjemper for frihet og likhet og en bedre verden. Jeg ville nok sagt det samme uansett parti. Fakta er at vi har mistet mange utrolige og engasjerte ungdommer. Vi står alle sammen nå, partier på alle ender av skalaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. juli 2011 #5 Del Skrevet 23. juli 2011 Mitt hjerte tilhører AUF, men i en sånn situasjon er vi alle like. Tragisk er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 23. juli 2011 #6 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er ikke medlem av AUF, men stå på!! Ikke la det knekke dere!!! Ellers har jeg tenkt på de rammede i hele dag, og igår etter at jeg fikk vite hva som har skjedd. Stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå