Gå til innhold

rød/brun utflod etter samleie


Gjest shadow6

Anbefalte innlegg

Gjest shadow6

Når jeg sto opp på morgenen i dag og gikk på do merket jeg at je hadde en rødbrun utflod... noen som vet hva dette kan komme av og når det forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan komme av en rift i sjeden. Kanskje dere hadde litt for røff sex/du var ikke kåt nok? Går nok over kjapt (i løpet av dagen), gjør det ikke det, er en tur til legen å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadow6

Ikke helt ferdig med mensen kanskje?

Har ikke.mensen lenger. Går på p-pillen av merke mercilon. Og hopper ovrr disse såkaltr sukkerpillene som.gjør at man får mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke.mensen lenger. Går på p-pillen av merke mercilon. Og hopper ovrr disse såkaltr sukkerpillene som.gjør at man får mensen...

Kanskje det er kroppens lille protest på skipping av mensen...?

Blir dette langvarig (både utfloden og skipping av mensen) så burde du kanskje samtale med legen din om hva og hvor lurt dette er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke.mensen lenger. Går på p-pillen av merke mercilon. Og hopper ovrr disse såkaltr sukkerpillene som.gjør at man får mensen...

Meg skjedde nøyaktig det samme! Hoppet over mensen den uka jeg skulle til kjæresten, og etter et par ganger med sex begynte jeg å få litt brunaktig utflod. Tror det er en protest ffra kroppen. Går også på mercilon forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...