Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har VG publisert bilde og fullt navn, så må vel være lov å skrive det her på KG og?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Han som er tatt er en ting. Han har muligens meningsfeller. Håper innderlig de får tatt eventuelt øvrige medsvorne.

AnonymBruker
Skrevet

Det usladdete bildet jeg postet tidligere som ble fjernet er nå publisert på vg.no

• Liker 2
Gjest charella
Skrevet

Er det bare meg som synes det er mistenksomt at Facebook siden hans er nylaget, og mangen bilder.

Skrevet

å poste navn og bilde av gjerningsmann er en ting, men ene linken som lå her i sted viste bilde av gjerningsmanne sammen med andre mennesker i noe som så ut som et familiebilde/privat foto, og det er IKKE ok.

Håper også at eventuelle meningsfeller blir funnet fort.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som synes det er mistenksomt at Facebook siden hans er nylaget, og mangen bilder.

Leees.

"En barndomsvenn av Breivik opplyser til VG Nett at han skal ha blitt høyreekstrem i slutten av 20-årene, og postet en rekke kontroversielle meninger på Facebook. Profilen hans ble deaktiviert etter en stund. Han opprettet senere en ny profil hvor det hovedsaklig er postet linker til musikkvideoer."

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bekreftet av politiet og Jens Stoltenberg at terroristen er norsk og er blond.

Synes alle som har beskyldt Al Quaida, muslimer,mulah krekar osv bør tenke seg om neste gang før de legger skyld på folk.

Har observert mange kommentarer på forumer og på facebook om å begrense et åpent samfunn i Norge og mange rasistiske kommentarer også.

Er nordmenn nå blitt terrorister ? Er vi det ?

Noe Jens Stoltenberg snakket om under pressekonferansen var angående grupper som hevdet de stod bak angrepene. Hva har vi lært ? Jo at det er dessverre grupper som alltid vil påta seg skylden, men det betyr ikke at de stod bak terrorhandlingene.. Dette er blitt så vanlig nå rundt terrorangrep når visse grupper påstår å stå bak angrepene uten at de i virkeligheten er det. Derfor må vi alltid etterforske og bekreftet hva folk sier.

Det som brakte mest tårer til mine øyner var alle ungdommene som mistet livet på Utøya og alle venner/veninner som opplevde dette, opplevde at venner og bekjente ble slaktet med kald blod. Det er helt forferdelig.

Kan du tenke deg hva de må ha gått gjennom.

Vi må alle stå sammen uansett hudfarge, religion eller opprinnelse... Vi er alle mennesker. Og det finnes gode mennesker og onde mennesker i alle raser.

Det finnes onde nordmenn og det finnes onde muslimer, kinesere, afrikanere, amerikanere osv... VI må ikke generalisere og putte uskyldige mennesker på linjen av skylden...

• Liker 6
Gjest Vampen
Skrevet

Errhhh. MYE man kan lese ut fra profilen hans. SKREMMENDE.

Han er kristen og konservativ. Han liker å jakte... Blant annet så liker han Max Manus. Etc.

En nazist som liker Max Manus.. Jeg er sikker på at Max Manus vrir seg i grava.

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

å poste navn og bilde av gjerningsmann er en ting, men ene linken som lå her i sted viste bilde av gjerningsmanne sammen med andre mennesker i noe som så ut som et familiebilde/privat foto, og det er IKKE ok.

Håper også at eventuelle meningsfeller blir funnet fort.

Det er mora og søsteren hans.

Gjest Silvermist
Skrevet

Kristen mann...Så mye for nestekjærligheten. Avskum.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet
Er nordmenn nå blitt terrorister ? Er vi det ?

Hva mener du med dette? Nordmenn kan også utføre terrorhandlinger.

Terrorist = islam? Virker som at mange tror det, nemlig.

• Liker 2
Gjest Tiger
Skrevet

Anders Behring Breivik. May You ritt in hell!!

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Dette må være tøft for familien hans..

• Liker 4
Gjest Aliyyah
Skrevet (endret)

Armin van Buuren - Sound Of Goodbye (Official Music Video)

En av mange lignende soundtrack publisert på fb-side hans, jeg grøsser..

Han ble medlem 17.juli, har ikke 1 venn, og la ut alt han har på siden sin den dagen.

Ikke bare den, men også

Fireworks

Insomnia

Helene Bøksle - Ere the World crumbles

John O'Callaghan - Big Sky

synes jeg er passe skremmende.

Fra VG:

Blant andre interesser tilkjennegir han sin beundring for Winston Churcill, klassisk musikk og Max Manus.

En ting til da, nå kan man ikke gå ut og si at folk som lytter på klassisk musikk er gærninger. Eller at folk som liker det og det er det. Jeg lytter til klassisk musikk, men jeg vil aldri bli en morder. Simpelthen fordi det ikke ligger i meg.

Dette er EN person hvis HANDLINGER definerer ham. Og handlingene hans er GRUSOMME!

Endret av Aliyyah
Gjest Silvermist
Skrevet

Dette må være tøft for familien hans..

Helt sikkert.

Men enda tøffere er det nok for familien til alle han har drept...

• Liker 3
Skrevet

Nå har VG publisert bilde og fullt navn, så må vel være lov å skrive det her på KG og?

Det er til og med bekreftet at de har han til avhøring.. Nå må man jo få lov

Gjest charella
Skrevet

Leees.

"En barndomsvenn av Breivik opplyser til VG Nett at han skal ha blitt høyreekstrem i slutten av 20-årene, og postet en rekke kontroversielle meninger på Facebook. Profilen hans ble deaktiviert etter en stund. Han opprettet senere en ny profil hvor det hovedsaklig er postet linker til musikkvideoer."

Tror du misforsto meg litt men jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...