SmallTalk Skrevet 22. juli 2011 #681 Skrevet 22. juli 2011 Jeg bare lurer, hvor skal vi sende denne nordmannen hjem? Han skal sendes på lukket anstalt der han hører hjemme. 2
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #682 Skrevet 22. juli 2011 Lovgivning mot eller for hva? Lovgivningen skal bli ajour med 2011. Alt skal oppdateres. Lovgivningen vi har hatt til nå har tillatt det som har skjedd i dag. Dagens politikk og lovgivning er altfor naiv. 1
Gjest margrit Skrevet 22. juli 2011 #683 Skrevet 22. juli 2011 Jeg kan ihvertfall ikke tvinges til å gi folk med vrangforestillinger skylda... Dette er et demokrati og vi har rett til å åpent laste innvandringsindustrien for dette dersom det var deres virksomhet som muligjorde dette. Men det kan også ha vært sånne høyreradikale eller nasjonalistiske? Og hvem skal vi i så fall laste?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #684 Skrevet 22. juli 2011 Han skal sendes på lukket anstalt der han hører hjemme. De kan sende han til svaldbard og hive han ned i en av gruvene og mure igjen gruven og la han bli igjen i mørket. 2
Green Lady Skrevet 22. juli 2011 #685 Skrevet 22. juli 2011 Det er trolig en kjenning av politiet som er ansvarlig. Jeg vet de ikke bekreftet det på pressekonferansen, men det haltende språket og enda mer haltende kroppsspråket, gjør at jeg har mine tvil til det som ble sagt der....
Gjest margrit Skrevet 22. juli 2011 #686 Skrevet 22. juli 2011 Jeg syntes en del av de som har spydd ut sin fremmedfrykt og motbydeligheter her inne i kveld skal krype til korset og beklage overfor landets muslimer. Jeg har sett tidenes facebook-live bilde: en INNVANDRER som holder rundt en skadet eldre kvinne. Det bildet burde strengt tatt trøkkes ned i halsen på enkelte.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #687 Skrevet 22. juli 2011 Eller kanskje han er en motbydelig muslimofob og fremmedhatende tulling som deg. Hvor sender vi dere? Vi hører fint hjemme i norge
Dragonfly84 Skrevet 22. juli 2011 #688 Skrevet 22. juli 2011 Jeg syntes en del av de som har spydd ut sin fremmedfrykt og motbydeligheter her inne i kveld skal krype til korset og beklage overfor landets muslimer. Neida, man kan alltid skylde på muslimene uansett har jeg lært på KG. De har nemlig skylda for alt! De, og alle med mørk hud. De er innvandrere, og er automatisk terrorister. Nå må vi stenge grensene og slutte å slippe inn lovlydig arbeidskraft!! 2
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #689 Skrevet 22. juli 2011 Vi hører fint hjemme i norge Haha, det er bra at du har selvinnsikten intakt iallefall! 3
Gjest margrit Skrevet 22. juli 2011 #690 Skrevet 22. juli 2011 Lovgivningen skal bli ajour med 2011. Alt skal oppdateres. Lovgivningen vi har hatt til nå har tillatt det som har skjedd i dag. Dagens politikk og lovgivning er altfor naiv. Hva baserer du dette på? Du vet da ingen verdens ting om hvorfor denne mannen har gjort dette her!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #691 Skrevet 22. juli 2011 Lovgivningen skal bli ajour med 2011. Alt skal oppdateres. Lovgivningen vi har hatt til nå har tillatt det som har skjedd i dag. Dagens politikk og lovgivning er altfor naiv. Det er for tidlig å si. Er det noen som er så mentalt ute å kjøre som disse/denne må være så tror jeg nesten ikke allverdens lover kan forhindre det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #692 Skrevet 22. juli 2011 De kan sende han til svaldbard og hive han ned i en av gruvene og mure igjen gruven og la han bli igjen i mørket. Nei, folkene på Svalbard skal slippe å ha det svinet nede i gruvene sine. Send ham til Bouvetøya, verdens mest avsidelsiggende ubebodde øy! 3
Gjest margrit Skrevet 22. juli 2011 #693 Skrevet 22. juli 2011 Vi hører fint hjemme i norge Det gjør dere, men likevel skammer vi oss over dere.
*Numi* Skrevet 22. juli 2011 #694 Skrevet 22. juli 2011 Det er trolig en kjenning av politiet som er ansvarlig. Jeg vet de ikke bekreftet det på pressekonferansen, men det haltende språket og enda mer haltende kroppsspråket, gjør at jeg har mine tvil til det som ble sagt der.... Det står da vitterlig ikke at det gjelder en 'kjenning' av politiet, men at de kjenner identiteten hans. Dvs. de har navn og øvrig på vedkommende, men ikke nødvendigvis at de har hatt kjennskap til han fra før. Denne informasjonen har de jo ennå ikke gått ut med. Maken til spekulasjons/ryktetråd dette er... Lov å holde seg til fakta, synes jeg. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #695 Skrevet 22. juli 2011 Og hvem skal vi i så fall laste? Vi skal tenke selv, men vi vet ikke om motivet. Om det hadde vært youknowwho pga tegninger/norge i libya og afghanistan så ville jeg klandret innvandringsindustrien og fordømt det. Heller det enn et forferdelig regulert overvåkningssamfunn der personlig frihet blir innskrenket. Det de som står bak ønsker er at vi skal rystes, at vi skal se bildene, at vi skal bli redde og passive. Jeg oppforder til å vise nultoleranse overfor de ansvarlige, og vi skal absolutt ikke akseptere totalitarisme.
Gjest Anonym Skrevet 22. juli 2011 #696 Skrevet 22. juli 2011 “The evil that is in the world almost always comes of ignorance, and good intentions may do as much harm as malevolence if they lack understanding.” -Albert Camus
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #697 Skrevet 22. juli 2011 Det var en nordmann for faen! Gidder dere å kutte ut den latterlige muslim- og islam-bashinga?! 4
Tabris Skrevet 22. juli 2011 #698 Skrevet 22. juli 2011 Jeg ser at terroristene har fått det som de ønsker, denne tråden er allerede full av hat og oppgulp designet for å spre fordommer, frykt og generaliseringer. 6
Gjest Rosemor Skrevet 22. juli 2011 #700 Skrevet 22. juli 2011 Det er gjort funn av udetonert sprengstoff på Utøya... Gjerningsmannen er en 32 år gammel etnisk norsk mann. (Kilde Politiets pressekonferanse på NRK) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå