Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, men han er en helt vanlig mann med adhd som ikke kjenner sine egne begrensninger! så jeg er litt bekymret for hans eget liv! men en helt er han ja!

Gi pappan din en klem fra meg, han er en sann helt!

Tenker på de som har barn, søsken og kjærester på Utøya, og for ikke å snakke om de stakkars ungdommene som var der... Hvor redde de har vært... :tristbla:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fare for å virke flåsete, men det er ikke vanskeligere enn å slippe bomber. Så brutal er verden. Lik det eller ei.

Det er vel ikke så mange som synes det hadde vært greit å slippe en bombe over Utøya heller.

• Liker 2
Skrevet

Det var jo ikke media, det var et direkte intervju via telefon med en som var på øya da det skjedde. Han fortalte han han hadde talt 30mennesker i vannkanten.

Media sa klart i fra at det ikke var et bekreftet tall.

VG bruker det som overskrift på vg nett. Synes allikevel de bør være forsiktige med å gjengi slike tall.

Skrevet

ni alvorlig skadd hentet fra utøya,

NRK

AnonymBruker
Skrevet

Beklager litt å måtte si det, men jeg er litt enig med anonym her. Jeg synes at man i Norge burde være enda strengere på hvem man slipper inn. Man kan forøvrig ikke sende ut mennesker som har bodd her hele livet sitt, men man kan prøve å begrense dem som ikke kommer hit som regelrette flyktninger.

Det har mange av oss sagt lenge. Faen her kaster vi vekk milliarder i støtte og dritt og hva faen få vi igjen? De spytter oss i trynet og sier vi er noen ekle grisespisende horer.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot lukket samfunn. Så kan de sprenge seg ihjel der nede. Jeg klarer meg godt i den vestlige verden uten input fra tilbakestående kulturer/samfunn/religioner.

• Liker 10
Skrevet

Jeg er så lettet for at jeg aldri dro. Jeg føler jeg har hatt englevakt.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Man kan egentlig ikke dra alle under samme kam egentlig, men jeg er virkelig enig i at de terroristene "al - Qaida" faen må finne på noe bedre å gjøre. Hvordan kan folk være så ondskapsfulle, hva har Norge gjort i det hele tatt. Forstår ikke , faen tilbakestående folk -.- Så irritert .

Skrevet

Hold hodet kaldt, hold hjertet varmt!

:hjerte:

• Liker 14
Skrevet

Hva er siste nytt for situasjonen på Utøya da?

Skrevet

Man kan egentlig ikke dra alle under samme kam egentlig, men jeg er virkelig enig i at de terroristene "al - Qaida" faen må finne på noe bedre å gjøre. Hvordan kan folk være så ondskapsfulle, hva har Norge gjort i det hele tatt. Forstår ikke , faen tilbakestående folk -.- Så irritert .

Nå vet jeg ikke om det er en sammenheng, men Norge er jo med i kriger vi ikke har noe som helst å være med i.. Så vi har ikke vårt på det rene.

• Liker 3
Gjest strykebrett
Skrevet

Takk for at du fant det. Jeg er den brukeren som sa at noen tidligere i dag hadde tatt på seg skyld for bombingen . Og dette skjedde før skytingen på Utøya.

Det er relativt vanlig at all mulig slags ekstremistiske tullinger tar på seg "æren" for slike ting, så det er ikke sikkert at de er de selv om de hevder det.

Det sies at det er sannsynlig at vi snart får vite hvem det var fordi politiet har identiteten på han som ble pågrepet på Utøya.

Skrevet

Oslo Universitetssykehus har behov for blodgivere, spesielt type 0 - (null minus).

Ring blodbanken nå - telefon 2211 8900 eller 2211 8865.

• Liker 2
Gjest Applecore
Skrevet

Hold hodet kaldt, hold hjertet varmt!

:hjerte:

Veldig godt sagt!

Gjest Little princess
Skrevet

Hjertet mitt blør av denne tragedien..

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

nå er jeg verken for den bombinga, ikke vet jeg så sinnsykt mye om det som foregår borti der heller.... men jeg har fått med meg såpass at man bomber ikke bare tilfeldig.... De som har ansvaret over det som skjer i libya har vel fått advarsler om å skjerpe seg....

Etthvert menneske som ikke er dum som et brød forstår at man ikke skal oppføre seg som noen jævla rasshøl mot andre.... Virker som om de heller vil bli bomba enn å ta til vettet....

også kommer de bare å bomber Norge fordi de syns det er så fælt med frihet...

HVIS det er libyafolka som står bak dette da...

Men sånn 'krigføring' som dette er jævla avansert... og det er vanskelig å finne en god løsning for alle parter....... :/

Jeg tror du skal bytte ut libyafolk med Gaddafis folk isåfall. På libyske sider strømmer det inn meldinger til Norges befolkning, til tross for sine egne bombinger er det mange der nede (og andre steder) som sender både varme tanker og bønner i retning Norge i kveld.

• Liker 2
Gjest Aliyyah
Skrevet

Man VET jo ikke ennå om det er Al-Quida. Norge har jo stått bak en rekke bombeangrep i Libya etter hva jeg vet og det kan godt være at noen grupperinger derfra står bak dette angrepet. Det kan også være folk som allerede BOR i Norge som kan være bak angrepet. Jeg synes man skal avvente til politiet har fått mer viten og ikke synse om hvem det kan være.

Folk kan være utrolig onde. De kan være så onde at man ikke fatter det engang. Det er heller ikke bare grupperinger med tilknytning til ekstrem islam som kan være onde.

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Phaedra,mod

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...