Mynona Skrevet 22. juli 2011 #321 Skrevet 22. juli 2011 Lurer på hvordan han på Utøya har fått tak i en politiuniform. Det er ikke sånn som er tilgjengelig for gud og hvermann, for å si det sånn. Høyst merkelig! Det kan ha vært laget en kopi. Det er ikke sikkert at man ser så veldig forskjell på det om man ikke er på vakt...
Plutseliten Skrevet 22. juli 2011 #322 Skrevet 22. juli 2011 Nei, det henger virkelig ikke på greip.... Er helt rystet.
Spiralis Skrevet 22. juli 2011 #324 Skrevet 22. juli 2011 Flere øyenvitneskildringer fra Utøye, men fortsatt ingen melding om at politiet har fått kontroll på øya. "Ett vitne forteller at det ble brukt både hagle, håndvåpen og automatvåpen." http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7723132
otilie Skrevet 22. juli 2011 #325 Skrevet 22. juli 2011 Lurer på hvordan han på Utøya har fått tak i en politiuniform. Det er ikke sånn som er tilgjengelig for gud og hvermann, for å si det sånn. Høyst merkelig! Det er nok nøye planlagt... men ja, hvem vet....
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #326 Skrevet 22. juli 2011 Lurer på hvordan han på Utøya har fått tak i en politiuniform. Det er ikke sånn som er tilgjengelig for gud og hvermann, for å si det sånn. Høyst merkelig! Det er nok vanskelig å skaffe, men har hørt om et par som har skaffet seg uniform ved andre anledninger før. Det skjer. Kostymeavdelingen i NRK har f. eks. politikostymer, så det finnes steder som er lettere å stjele fra enn politiet selv. Det bygger dog opp under mistanken om at dette er veldig gjennomtenkt og planlagt lenge. 2
Anglofil Skrevet 22. juli 2011 #327 Skrevet 22. juli 2011 Fra nrk.no: Ifølge vitner skal mellom fem og seks personer være skutt. Flere skal være drept. Dette er surrealistisk. Helt sykt. Forferdelig. Mvh Yvonne
Porcelain Skrevet 22. juli 2011 #328 Skrevet 22. juli 2011 – Nordisk utseende Ifølge NRKs reporter på stedet, skal gjerningsmannen være høy, blond og med nordisk utseende. utøya 12
nettvenninnen Skrevet 22. juli 2011 #329 Skrevet 22. juli 2011 (endret) http://youtu.be/t5mYW1NsdH4 Det er en fyr fra Southeaven i USA som dokumenterer tilstanden i Oslo. Endret 22. juli 2011 av nettvenninnen
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #330 Skrevet 22. juli 2011 Lurer på hvordan han på Utøya har fått tak i en politiuniform. Det er ikke sånn som er tilgjengelig for gud og hvermann, for å si det sånn. Høyst merkelig! Symaskin, og det går greit å få sammen noe som tåler et kjapr overblikk. Eventuelt kostymelageret et eller annet sted. Men det de flyter mest på at det de fleste ser "POLITI" og slutter å tenke kritisk. 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. juli 2011 #332 Skrevet 22. juli 2011 Lurer på hvordan han på Utøya har fått tak i en politiuniform. Det er ikke sånn som er tilgjengelig for gud og hvermann, for å si det sånn. Høyst merkelig! Det lurer jeg også på.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #333 Skrevet 22. juli 2011 Dette er helt uvirkelig...Norge under angrep? Ja, det går jo ikke an. Vi feiret nettopp bombe nummer 500 sluppet av norske fly over Libya, men det er jo ikke meningen noen skal ta igjen da! 7
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #334 Skrevet 22. juli 2011 – Nordisk utseende Ifølge NRKs reporter på stedet, skal gjerningsmannen være høy, blond og med nordisk utseende. utøya Det er isåfall en interssant opplysning.. Jeg har sagt det før, jeg sier det igjen, det henger ikke på greip at islamistiske terrorister med blod på tann skal være ute etter AUF av alle mulige ting.. 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #335 Skrevet 22. juli 2011 Klart det kan. Det er mange strategiske mål for terror i Norge. Raufoss Ammunisjonsfabrikk, store oljebedrifter på vestlandet bl.a. For ikke å snakke om atomreaktoren på kjeller...
Gjest snoopy_93 Skrevet 22. juli 2011 #336 Skrevet 22. juli 2011 Synes det virker som disse terroristene har en viss forståelse av norsk politikk/samfunn med tanke på at det virker som klare politiske mål. Hvis det er Al Quaida så må det i så fall være noen som har flyttet hit, bodd her og planlagt lenge. Krekar?
Mynona Skrevet 22. juli 2011 #337 Skrevet 22. juli 2011 Den videoen på youtube var på polsk, så at det var en høy blond mann på utøya kan jo ha vært en polakk? Ikke vet jeg... Vet ikke helt hva polakker har i mot oss men...
Green Lady Skrevet 22. juli 2011 #338 Skrevet 22. juli 2011 Skytteren på Utøya er tatt, melder NRK. Det kan ikke bekreftes sa de på NRK nå.. 4
Porcelain Skrevet 22. juli 2011 #339 Skrevet 22. juli 2011 Det er isåfall en interssant opplysning.. Jeg har sagt det før, jeg sier det igjen, det henger ikke på greip at islamistiske terrorister med blod på tann skal være ute etter AUF av alle mulige ting.. Ja, det er det jeg og tenker. Som fan av serier som CSI går tankene mine fort til at det er en "gærning" som har sett en mulighet for å utagere.. 6
Mann 42 Skrevet 22. juli 2011 #340 Skrevet 22. juli 2011 What goes around comes around Ja, og det tror jeg at de som har gjort dette, kommer til å merke. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå