Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Minst fem personer er skutt på Utøya, melder NRK.

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Håper du har noen hos deg du kan støtte deg til Yvonne.

Klem fra meg ..

Skrevet

Ambulanse kommer ikke fram til Utøya, på grunn av at det fortsatt skytes.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fra db.no:

"Personer er skutt på en AUF-leir på Utøya, får Dagbladet bekreftet gjennom en politikilde. Området er sperret av.

Dagbladets team forteller at trafikken står bom fast på vei ut.

En kilde sendte følgende melding til Dagbladet for et par minutter siden: «Skytingen pågår fortsatt, og vi må løpe fra sted til sted»."

Jeg venter på meldinger fra mine venner, jeg kjenner jeg nesten begynner å gråte. Dette er helt jævlig!

Mvh Yvonne :heiajente:

:klem:

Jeg har også mange kjente der. Håper situasjonen der kommer under kontroll kjapt!

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har også mange kjente der. Håper situasjonen der kommer under kontroll kjapt!

Politiet er på plass nå i alle fall, de dro over i båt..

Skrevet

Er i utlandet og får ikke inn nrk... Noen som ser pressekonferansen og som kan gjengi litt av informasjonen?

:tristbla:

Gjest norah
Skrevet

Fra db.no:

"Personer er skutt på en AUF-leir på Utøya, får Dagbladet bekreftet gjennom en politikilde. Området er sperret av.

En kilde sendte følgende melding til Dagbladet for et par minutter siden: «Skytingen pågår fortsatt, og vi må løpe fra sted til sted»."

Jeg venter på meldinger fra mine venner, jeg kjenner jeg nesten begynner å gråte. Dette er helt jævlig!

Sender en stor klem til deg, kjenner selv mange i Arbeiderpartiet som nok er veldig redd for sine venner og kjente akkurat nå.....Håper virkelig at det ikke er alvorlige skader, dette er så trist! :tristbla:

Gjest Rosemor
Skrevet

Føler med deg!

Håper det ikke er så ille som vi får inntrykk av gjennom media, og at situasjonen raskt kommer under kontroll.

Skrevet

Politiet er på plass nå i alle fall, de dro over i båt..

Hvor bekreftes dette? Ser på TV2, leser db.no og vg.no.

Skrevet

Fra db.no:

Tenker på deg! :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er i utlandet og får ikke inn nrk... Noen som ser pressekonferansen og som kan gjengi litt av informasjonen?

:tristbla:

Politiet kunne egentlig ikke si så mye mer enn det vi har hørt på nyhetene. Ingen vet hvem som står bak bombingen, de tror det kun er den ene bomben, og folk bes holde seg innendørs. Så langt to bekreftet døde, men flere døde ligger inne i regjeringsbygget.

På Utøya er politiet på plass nå, NRK melder om 5 som er skutt, og de to hendelsene har sannsynligvis sammenheng. Kort fortalt.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Hvem i all verden kan ha noe å vinne på å gå etter AUF? Det er ungdom for faen!

• Liker 11
Skrevet

Jeg har kontakt med noen på utøya nå

hvertfall en ligger nede, blør kraftig og ei jente er skutt i armen..

AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke liker arbeiderpartiet...?

• Liker 4
Skrevet

Første tanken min også.

Mine tanker går til alle rammede i Oslo, men også alle innvandrere som ikke har gjort noe galt, som kommer til å måtte gå igjennom et helvete framover. voldtektene + dette? Rasismen kommer til å skyte i taket nå, med god grunn.

samme tenkte jeg.Dette kommer til å skyte rasismen til ekstreme høyder.Ser allerede på FB at grupper er lagd : kast alle utlendinger ut av Norge.

Jeg må si jeg ikke liker alt og alle som har blitt sluppet inn i Norge,MEN vi kan ikke dømme den vanlige mann/dame i gata ,vi må tenke at det finnes andre idioter der ute,ekstreme grupper som bare vil spre faenskap,redsel og død.Det er DE vi må dømme.

Er helt skjelven her jeg sitter, kun noen få minutter unna sentrum. Ringt unger som har vært ute og fått bekreftet at mine er i god behold så langt. Uvirkelig dette og bringer minner om USA 9/11.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden kan ha noe å vinne på å gå etter AUF? Det er ungdom for faen!

Ungdommen er fremtiden da.

• Liker 4
Gjest strykebrett
Skrevet

Hvor bekreftes dette? Ser på TV2, leser db.no og vg.no.

NRK alltid nyheter sa det.

Gjest Vampen
Skrevet

Folk som ikke liker arbeiderpartiet...?

AP er en ting, de har makt! Men AUF?

Nå skjønner jeg egentlig mindre og mindre.. Om dette henger sammen, så syntes jeg det virker snålt om en eller annen skummel internajonal terrorist skulle ha interesse av AUF! Kan dette være en av våre egne raringer?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...