Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #241 Skrevet 22. juli 2011 Skulle ikke ha kastet tv`n , noen som vet hvor de sender live på nettet? Alle kanaler i inn og utland.
Gjest strykebrett Skrevet 22. juli 2011 #242 Skrevet 22. juli 2011 Skulle ikke ha kastet tv`n , noen som vet hvor de sender live på nettet? BBC og Nrk.no
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #243 Skrevet 22. juli 2011 Om det viser seg at det er innvandrere som står bak, vil det bli spennende å høre hvor åpent man kan snakke om rasisme uten å bli dømt for å være både det ene og det andre... Norge har blitt voldtatt og besudlet av kriminelle innvandrere gang på gang. På tide å åpne øynene kanskje...? 6
sebastianen Skrevet 22. juli 2011 #244 Skrevet 22. juli 2011 Har terrorister for vane å bombe under fredagsbønnen? Islamister har jeg egentlig ikke tatt stilling til. Jeg personlig syntes ikke dette minner om Al Qaida. Men ja, jeg syntes det er skremmende at folk går løs på alt og alle som ikke er hel-norsk, når vi ikke engang vet hvem som står bak. Tror ikke de har det for vane, aner ikke .... Vi får nok vite hvem som står bak etterhvert
otilie Skrevet 22. juli 2011 #245 Skrevet 22. juli 2011 OK, en av mine største frykter er å bli sprengt i fillebiter. Jeg lever gjerne med litt sikkerhetstiltak. Norge har ikke akkurat for mange av dem fra før av. enig. Har man ingenting å skjule så skal man ikke være redd. Heller bedre sikkerhetstiltak når jeg skal reise med fly fks, enn at lugubre folk kommer seg inn fordi ingen bryr seg om hva de har her å gjøre... 2
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #247 Skrevet 22. juli 2011 Dette er helt forferdelig. Bildene på tven er helt uvirkelig, og mine tanker går til alle i Oslo nå. Jeg er imponert over politi og helsepersonell, det ser svært bra organisert ut. Men en bombe fredag ettermiddag i fellesferien? Bra for oss - men rart fra en terrorists ståsted - så har de valgt et tidspunkt med færrest mulig mennesker på jobb. Ment for å skremme og spre frykt, mer enn å drepe, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #248 Skrevet 22. juli 2011 Jeg håper dette var dråpen som får Norge til å strupe grensene! Vi kan ikke være like naive lenger. 4
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #249 Skrevet 22. juli 2011 Sikkert Siv som hevner VG tv.... Er det mulig å være så umoden i en slik situasjon 4
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #250 Skrevet 22. juli 2011 enig. Har man ingenting å skjule så skal man ikke være redd. Heller bedre sikkerhetstiltak når jeg skal reise med fly fks, enn at lugubre folk kommer seg inn fordi ingen bryr seg om hva de har her å gjøre... De aller fleste lugubre folk er født og oppvokst her. Og "ingenting å skjule"? Jeg er teknisk sett regnet som en terrorist i amerikanske øyne. Årsaken til dette? Jeg har hjulpet til med "økonomisk sabotasje" ved å lage lister over etiske og ikke etiske firmaer. (Søk på AETA og kontroversen rundt). Loven er pr dags dato sovende, men den er der. 2
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. juli 2011 #251 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Dette er helt forferdelig! Jeg får helt vondt inni meg Huff. Hadde egentlig aldri trodd noe sånt ville skje i Norge Endret 22. juli 2011 av Jente1990:)
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #252 Skrevet 22. juli 2011 Sikkert Siv som hevner VG tv.... Du er en idiot 4
Spiralis Skrevet 22. juli 2011 #253 Skrevet 22. juli 2011 Skulle ikke ha kastet tv`n , noen som vet hvor de sender live på nettet? nrk.no
Green Lady Skrevet 22. juli 2011 #254 Skrevet 22. juli 2011 Jeg kan ikke tro annet enn at det er Arbeiderpartiet som er målet, med tanke på det som skjer i Oslo sentrum, samt det som skjer på Utøya. 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #255 Skrevet 22. juli 2011 Om det viser seg at det er innvandrere som står bak, vil det bli spennende å høre hvor åpent man kan snakke om rasisme uten å bli dømt for å være både det ene og det andre... Norge har blitt voldtatt og besudlet av kriminelle innvandrere gang på gang. På tide å åpne øynene kanskje...? De som er terrorister trenger ikke BO i det landet. Holder fint å kapre et fly og fly det inn i en bygning. Så om de bor i Norge eller ikke har ingenting å si. 2
Safira Skrevet 22. juli 2011 #256 Skrevet 22. juli 2011 Jeg skvatt veldig da det eksploderte i dag, selv om jeg sitter hjemme utenfor sentrum, jeg er helt rystet fortsatt. Hele situasjonen er egentlig ganske uhyggelig, hadde vært kjekt om kjæresten (eller familien) var hjemme...
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #257 Skrevet 22. juli 2011 Synes det virker som disse terroristene har en viss forståelse av norsk politikk/samfunn med tanke på at det virker som klare politiske mål. Hvis det er Al Quaida så må det i så fall være noen som har flyttet hit, bodd her og planlagt lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #258 Skrevet 22. juli 2011 Jeg kan ikke tro annet enn at det er Arbeiderpartiet som er målet, med tanke på det som skjer i Oslo sentrum, samt det som skjer på Utøya. Enig!
Niennas Skrevet 22. juli 2011 #259 Skrevet 22. juli 2011 Jeg kan ikke tro annet enn at det er Arbeiderpartiet som er målet, med tanke på det som skjer i Oslo sentrum, samt det som skjer på Utøya. Første tanken min også. Mine tanker går til alle rammede i Oslo, men også alle innvandrere som ikke har gjort noe galt, som kommer til å måtte gå igjennom et helvete framover. voldtektene + dette? Rasismen kommer til å skyte i taket nå, med god grunn. 8
Anglofil Skrevet 22. juli 2011 #260 Skrevet 22. juli 2011 Fra db.no: "Personer er skutt på en AUF-leir på Utøya, får Dagbladet bekreftet gjennom en politikilde. Området er sperret av. Dagbladets team forteller at trafikken står bom fast på vei ut. En kilde sendte følgende melding til Dagbladet for et par minutter siden: «Skytingen pågår fortsatt, og vi må løpe fra sted til sted»." Jeg venter på meldinger fra mine venner, jeg kjenner jeg nesten begynner å gråte. Dette er helt jævlig! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå