Gå til innhold

P-Piller


cornflake_girl

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette... Som overskriften sier, jeg klikker i vinkel av P-piller, blir superdeppa, mister all sexlyst, vondt i hele kroppen, etc. Det er jo ekstremt kjipt om jeg hele livet skal være nødt til å alltid bruke kondom ved sex!

Så jeg lurer på; er det noen som har erfaring med annen type hormonell prevensjon (P-stav, P-ring etc), og hvordan dette er i forhold til P-piller...?

VELDIG takknemlig for svar!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Gjelder dette alle p-piller? Jeg var helt koko av p-piller inntil jeg begynte med Marvelon. Nå er alt supert.

P-Sprøyte er hvertfall ikke å anbefale, i følge meg, that is... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Yasmin og Loette, tror jeg. En kort periode også Cerazette, men sluttet veldig fort fordi jeg ble gal av å spotte hele tiden, og synes å huske at jeg også ble ganske koko av den :(

Er det noen forskjell på Marvelon og andre kombinasjonspiller, da? Kanskje jeg bør gi det ett forsøk... Hmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ;)

Jo, Marvelon og andre kombinasjonspiller......... Kommer an på hvilke piller du mener? :)

Edit: Jeg har også prøvd Yasmin og Lolette, men de måtte jeg kutte ut pga koko-het :klo:

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, godt å se at det ikke er bare meg! Jeg har prøvd mange forskjellige typer, da jeg gikk til legen med problemet mitt. Men det ble til slutt uutholdelig å drive å prøve ut alle pillene, da man også må gå på dem en stund for å vite om det vil komme seg etterhvert, så jeg sluttet helt med pillen til slutt. Og da går jeg ut fra at p-sprøyte og p-stav også vil ha samme virkning på meg.

Vil følge med i denne tråden og se om noen råd vil hjelpe meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen ;)

Jo, Marvelon og andre kombinasjonspiller......... Kommer an på hvilke piller du mener? :)

Edit: Jeg har også prøvd Yasmin og Lolette, men de måtte jeg kutte ut pga koko-het :klo:

Hehe, ikke helt sikker på hvile andre jeg mente :P

Hva er egentlig forskjellen på eks Marvelon og Yasmin...?

Har tatt opp dette med legen min, men virker litt fånyttes. Tror ikke hun skjønner seg helt på dette hun heller :fnise:

Er kanskje ikke så normalt å blir så sprø. Gruer meg til den dagen jeg evt blir gravid og får en overdose hormoner, for å si det sånn! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke helt sikker på hvile andre jeg mente :P

Hva er egentlig forskjellen på eks Marvelon og Yasmin...?

Har tatt opp dette med legen min, men virker litt fånyttes. Tror ikke hun skjønner seg helt på dette hun heller :fnise:

Er kanskje ikke så normalt å blir så sprø. Gruer meg til den dagen jeg evt blir gravid og får en overdose hormoner, for å si det sånn! :gjeiper:

Hehe, ja samme her ang graviditetshormoner :fnise: Men jeg har aldri hatt disse dirkete PMS forstyrrelsene, er kanskje sprø nok fra før til å få PMS :ler: Men jeg vet at jeg leste på pakningsvedlegget på de andre pillene, og alt som var galt med meg, sto under bivirkninger :overrasket: Forskjellen på de to det aner jeg ikke. Det er rett og slett ikke godt å si, eneste jeg vet er at jeg anbefaler dem :) Det er da brett på 28 tabl.

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...