Gå til innhold

Bukplastikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Si at en person har diabetes type 2 og er lett overvektig.denne personen har vanskelig for å gå ned i vekt pga diabetesen,og har alt fettet samlet på magen.

Er det mulig å fjerne dette med fettsuging? Og vil det ha noen helseeffekt mtp diabetesen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at en person har diabetes type 2 og er lett overvektig.denne personen har vanskelig for å gå ned i vekt pga diabetesen,og har alt fettet samlet på magen.

Er det mulig å fjerne dette med fettsuging? Og vil det ha noen helseeffekt mtp diabetesen? :)

Fett kan fjernes med fettsuging. Under fettsuging fjernes fettceller permanent, og vil ikke komme tilbake. Det kan jo høres himmelsk ut for mange, men det er det på ingen måte. Det er en grunn til at vi er født med fettceller; fett er en viktig energikilde for oss mennesker.

Om det vil ha noen helseeffekt på diabetesen tør jeg ikke si noe skråsikkert om, da burde jeg minst vært allmennlege. Om du går ned betydelig i vekt vil det generelt gjøre diabetesen mindre problematisk, men jeg vet ikke om det gjelder når man går ned ved hjelp av fettsuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...