Alvina Skrevet 22. juli 2011 #41 Skrevet 22. juli 2011 Kanskje litt unødvendig å nevne at han har en båt på 33 fot, men grunnen til at han nevner landstedene og båten er kanskje fordi han bruker mye fritid på vedlikehold og båtpuss og ser for seg at dama helst ikke har egen båt og par landsteder som også krever innsats på fritida? Jeg tolket det på den måten. Ang erotikk har han kanskje vært borti sexnekt, erotikk kan bety hjemmekvelder med vin og god mat - bare dere to. (Å ta seg tid til å pleie forholdet) Men det får du evt ikke vite før du har møtt han noen ganger. At han nevner særbo ser jeg ikke på som negativt, jeg ville vært mer skeptisk hvis han ønsket full pakke. Det tyder på at han er den litt forsiktige og jordnære typen. Det trenger ikke bety elskerinne som han "holder i skjul". Når barna er voksne eller tenåringer er det normalt at man ikke har ønske om å starte en ny familie, med flere barnekull. Synes det vitner om at han foretrekker en voksen dame som er ferdig med graviditeter og ønske om barn. Men alt dette er synsing. Du taper ikke noe på å møte han for å danne deg et mer nyansert bilde. En kontaktannonse er og blir ren reklame av sine bedre sider, du vil raskt oppdage om han skryter og er selvopptatt når du har antennene ute - som det virker som du har.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #42 Skrevet 24. juli 2011 Så flaut for han at du har postet hele datingprofilen hans her.
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2011 #43 Skrevet 24. juli 2011 Så flaut for han at du har postet hele datingprofilen hans her. Hvordan skulle han oppdage det? Jeg har ikke oppgitt hverken hans nicknavn eller alder, eller lagt ut bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå