Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2011 #21 Skrevet 21. juli 2011 Både sjampanjeglass OG cabincruiser, kjekker kan en mann neppe bli Jeg tenkte på utseendet jeg, da . Jordisk gods og gull betyr ikke så mye for meg. Jeg får i alle tilfelle ikke del i denne mannens "habengut".
Fresi Skrevet 21. juli 2011 #22 Skrevet 21. juli 2011 Jeg tenkte på utseendet jeg, da . Jordisk gods og gull betyr ikke så mye for meg. Jeg får i alle tilfelle ikke del i denne mannens "habengut". Det kan vel hende, en og annen helg i alle fall.
Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2011 #23 Skrevet 21. juli 2011 Det kan vel hende, en og annen helg i alle fall. Å cruise på sjøen i en fin båt er stas, noe annet enn å sitte i en båt med påhengsmotor .
laperla Skrevet 21. juli 2011 #24 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Beklager, jeg blingsa visst litt her. Mitt poeng er at jeg ble en smule skeptisk til denne kjekke mannen med denne trangen til å briefe med matrielle goder, og utbrodering om at han setter pris på erotikk. Som andre nevner her, er de kanskje bare en måte å finne ut om vedkommende er et godt parti. Du får komme deg på dejt, rett og slett. Endret 21. juli 2011 av laperla
Fresi Skrevet 21. juli 2011 #25 Skrevet 21. juli 2011 Er det ikke slik at de fleste av oss som er single, gjerne vil ha en kjæreste først og fremst, fremfor elskere/elskerinner? Ikke det at det er noe galt i det. Vi drives av kroppslig begjær også, men bare det og ikke noe annet felles blir feil for meg. Om de fleste single helst vil ha en kjæreste vet jeg ikke. Det viktige er jo om du vil ha det. Hvis det er slik ville jeg ikke ha satset på denne mannen. Jeg antar du kan få noen fine opplevelser (på fritidseiendommer. ), kanskje også over lang tid, men for meg lyser dette fast elskerinne, ikke noe mer.
sequin Skrevet 21. juli 2011 #26 Skrevet 21. juli 2011 åh jeg hadde satset, syns ikke han skryter, men forteller om livet sitt på en grei måte som andre kanskje kan stusse litt på, men han må jo fortelle om livet sitt? og kvalifikasjonene hans var jo ganske bra, hehe!
Gjest margrit Skrevet 21. juli 2011 #27 Skrevet 21. juli 2011 Han legger på for mye for min smak. Helt greit med båt, men hvorfor nevne størrelsen? Og helt greit at han liker vin, men hvorfor poengtere at det er "kvalitetsvin"? Dessuten er det altfor mye i den mannens liv til at han er en fullfører, om du skjønner. Båt, dykking, jakt, landsted ved sjøen, sted i skauen, trener, alenepappa og ledende stilling. Noe sier meg at han har vært på jakt en gang for tyve år siden og tok et dykkekurs på Aya Napa sommeren 94.
Fresi Skrevet 21. juli 2011 #28 Skrevet 21. juli 2011 Å cruise på sjøen i en fin båt er stas, noe annet enn å sitte i en båt med påhengsmotor . Jeg foretrekker seilbåt. Men uansett. Så lenge du vet hva du går til så.
Gjesten Skrevet 21. juli 2011 #29 Skrevet 21. juli 2011 Jeg synes ikke han her hørtes så ille ut, jeg, Bella! Hvis du er nysgjerrig kan du jo gå med på en date, du har lite å tape på det
Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2011 #30 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Jeg synes ikke han her hørtes så ille ut, jeg, Bella! Hvis du er nysgjerrig kan du jo gå med på en date, du har lite å tape på det Neida, som jeg skrev i mitt første innlegg, virker han sympatisk. Det at han legger sånn vekt på hva han eier, er han slett ikke alene om. Det skader ikke å møte ham og få klarhet i hva han egentlig ønsker seg. Endret 21. juli 2011 av Belladonna
Fresi Skrevet 21. juli 2011 #31 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Beklager, jeg blingsa visst litt her. Mitt lille poeng var at det var fryktelig lett å blingse på den setningen, jeg leste den flere ganger. Men det blir jo en veldig avsporing. HVIS Belladonna vil være "fast venninne" med en champagnemann så gjør hun jo det. Hun finner i så fall fort ut om han overdriver eller ikke også. Hvis hun er på utkikk etter løøøøv ville jeg holdt meg unna, eventuelt supt i meg noen dyre viner på landstedet mens jeg fortsatte å kikke etter Mr. Right. Endret 21. juli 2011 av Fresi
laperla Skrevet 21. juli 2011 #32 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Mitt lille poeng var at det var fryktelig lett å blingse på den setningen, jeg leste den flere ganger. Men det blir jo en veldig avsporing. HVIS Belladonna vil være "fast venninne" med en champagnemann så gjør hun jo det. Hun finner i så fall fort ut om han overdriver eller ikke også. Hvis hun er på utkikk etter løøøøv ville jeg holdt meg unna, eventuelt supt i meg noen dyre viner på landstedet mens jeg fortsatte å kikke etter Mr. Right. Så det var ikke bare jeg som gikk fem på der, nei... He he, det var akkurat det samme jeg tenkte. Det minste Bennadonna bør få ut av denne dejten er noe "kvalitetsvin", om ikke annet Endret 21. juli 2011 av laperla
Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2011 #33 Skrevet 21. juli 2011 Mitt lille poeng var at det var fryktelig lett å blingse på den setningen, jeg leste den flere ganger. Men det blir jo en veldig avsporing. HVIS Belladonna vil være "fast venninne" med en champagnemann så gjør hun jo det. Hun finner i så fall fort ut om han overdriver eller ikke også. Hvis hun er på utkikk etter løøøøv ville jeg holdt meg unna, eventuelt supt i meg noen dyre viner på landstedet mens jeg fortsatte å kikke etter Mr. Right. Det var en knallgod idé . Tanken på å være en mer eller mindre skjult (som jeg antar det blir) elskerinne frister meg ikke. Den som lever, får se. I første omgang skal jeg svare på meldingene hans.
Gjesten Skrevet 21. juli 2011 #34 Skrevet 21. juli 2011 Den som lever, får se. I første omgang skal jeg svare på meldingene hans. Hold oss oppdatert, da
Gjest MorAase Skrevet 21. juli 2011 #35 Skrevet 21. juli 2011 Om de fleste single helst vil ha en kjæreste vet jeg ikke. Det viktige er jo om du vil ha det. Hvis det er slik ville jeg ikke ha satset på denne mannen. Jeg antar du kan få noen fine opplevelser (på fritidseiendommer. ), kanskje også over lang tid, men for meg lyser dette fast elskerinne, ikke noe mer. Nettopp. Så hvis en øsnker å nyte livets materielle goder og kjødets lyst så er dette uten tvil rett mann. Øsnker en dypere relasjon er det for meget som skurrer. Uansett så er det opp til Belladonna å være ærlig mot seg selv og sine behov for å avgjøre hva svaret blir. Uansett valg så ønskes det ett oppriktig lykke til.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #36 Skrevet 22. juli 2011 Både sjampanjeglass OG cabincruiser, kjekker kan en mann neppe bli Ja, kvinner er seg selv like Og det har selvfølgelig også denne fyren fått med seg hehe
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #37 Skrevet 22. juli 2011 Om de fleste single helst vil ha en kjæreste vet jeg ikke. Det viktige er jo om du vil ha det. Hvis det er slik ville jeg ikke ha satset på denne mannen. Jeg antar du kan få noen fine opplevelser (på fritidseiendommer. ), kanskje også over lang tid, men for meg lyser dette fast elskerinne, ikke noe mer. Må bare si meg enig med deg. Fyren trykker på alle de knapper han tror/vet at kvinner reagerer positivt på. På den annen side så ønsker Belladonna et særboforhold, så sånn sett kan det jo kanskje fungere - hva vet jeg.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #38 Skrevet 22. juli 2011 Hvis hun er på utkikk etter løøøøv ville jeg holdt meg unna, eventuelt supt i meg noen dyre viner på landstedet mens jeg fortsatte å kikke etter Mr. Right.
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #39 Skrevet 22. juli 2011 Det var en knallgod idé . Tanken på å være en mer eller mindre skjult (som jeg antar det blir) elskerinne frister meg ikke. Den som lever, får se. I første omgang skal jeg svare på meldingene hans. Åh herregud, Bella, nå lurer jeg fryktelig på om jeg har vært på et par dater med ham her, hvis ja så er erotikken hans at han er skrekkelig glad i å rise damer til det går for'n. En ASS-Man, altså. . . Men dersom du tenner på det er det jo greit, og dersom du ikke gjør det, så send meg en PM så kan vi avklare dette straks og med en gang. Dersom du IKKE liker'n send ham over til MOI!
Gjest Tidssone Skrevet 22. juli 2011 #40 Skrevet 22. juli 2011 Denne mannen har hatt profil der lenge? Ja? Synes å kjenne igjen profilteksten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå