Klara :) Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Finnes det uskrevne regler for hvor ofte og hvor dyre gaver en skal gi til kjæresten sin ? Når en f.eks har vært sammen i 2 mnd....
Surriball Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Hm, egentlig ikke annet enn til bursdag og jul. Ellers kan du gi en gave når du føler for det! Men jeg ville kanskje starta med en blomst, favorittgodteriet hans eller noe smått du kommer over som du vet han liker. Jeg tror ikke jeg ville kjøpt noe svært og dyrt til kjæresten min uten at det var en anledning for det, men noen små overraskelser innimellom blir det jo!
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 (endret) jeg tror jeg hadde følt meg rimlig dum om jeg hadde fått et smykke til 2000 kr, eller en langhelge tur til utlandet, hvis vi ikke hadde vært sammen i mer enn 2 mnd.. da har man jo satt standaren! heheh... det kan bli litt "teit" å komme med en konsertbilett til 2 årsgave da! Endret 21. juli 2011 av NozMonster
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Hvis jeg hadde fått en blomst av dama ville jeg lurt på hva jeg skulle med den...? Da ville jeg heller fått et skrape-lodd, eller en kinobilett eller noe, enn en blomst. Men det er kanskje jenter som gjerne vil få en blomst, så da tenker dere vel på å gi sånt selv,som dere ville likt å fått... Gi han et gavekort i en platebutikk, eller noe.
Surriball Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Hvorfor er det bare mannfolk som kan gi blomster til jenta? Setter ikke menn også pris på at det står noe fint på stuebordet? Og *kremt* man øker jo sjansen for å kanskje få blomster selv også, liker det veldig godt, jeg! Kjøpte kaktus til typen min da, så får han til å ta vare på den Skrapelodd og gavekort høres da veldig upersonlig ut hvis det ikke er julegave... Jeg tror jeg hadde syntes det var litt merkelig om kjæresten dukka opp med et gavekort til meg ut av det blå, selv om det hadde vært veldig hyggelig. Hvis det derimot var en film jeg hadde sagt at jeg gjerne vil se, hadde jeg likt det veldig godt!
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Hvorfor er det bare mannfolk som kan gi blomster til jenta? Setter ikke menn også pris på at det står noe fint på stuebordet? Og *kremt* man øker jo sjansen for å kanskje få blomster selv også, liker det veldig godt, jeg! Kjøpte kaktus til typen min da, så får han til å ta vare på den Skrapelodd og gavekort høres da veldig upersonlig ut hvis det ikke er julegave... Jeg tror jeg hadde syntes det var litt merkelig om kjæresten dukka opp med et gavekort til meg ut av det blå, selv om det hadde vært veldig hyggelig. Hvis det derimot var en film jeg hadde sagt at jeg gjerne vil se, hadde jeg likt det veldig godt! hehe noen gutter gjør jaffal det! jeg husker fremdeles godt da besteveninna mi kjøpte 20 kjempestore roser til kjæresten sin på en helt vanlig dag! da blei han så rørt at han ikke hadde ord! det var virkelig fra hjertet hans! det så man! Til å med jeg smeltet litt da!
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Hvorfor er det bare mannfolk som kan gi blomster til jenta? Setter ikke menn også pris på at det står noe fint på stuebordet? Stuebordet er til å sette øl-boksen på. Blomster er ikke noe særlig å få, nei. Og tenk om han er allergisk?
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 hehe noen gutter gjør jaffal det! jeg husker fremdeles godt da besteveninna mi kjøpte 20 kjempestore roser til kjæresten sin på en helt vanlig dag! da blei han så rørt at han ikke hadde ord! det var virkelig fra hjertet hans! det så man! Til å med jeg smeltet litt da! Etter å ha vært sammen i 2 mnd?
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #9 Skrevet 21. juli 2011 Jeg fikk forresten boller og kaffe på lesesalen sånn i begynnelsen på forholdet, og det likte jeg.
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Etter å ha vært sammen i 2 mnd? neeej, de hadde nok vært sammen litt lenger enn det...i underkant av ett år kanskjeeem?
Surriball Skrevet 21. juli 2011 #11 Skrevet 21. juli 2011 hehe noen gutter gjør jaffal det! jeg husker fremdeles godt da besteveninna mi kjøpte 20 kjempestore roser til kjæresten sin på en helt vanlig dag! da blei han så rørt at han ikke hadde ord! det var virkelig fra hjertet hans! det så man! Til å med jeg smeltet litt da! Aww, så koselig! Får litt lyst til å kjøpe roser til min kjære innimellom jeg også! Kanskje jeg skal slå til? Jeg fikk forresten boller og kaffe på lesesalen sånn i begynnelsen på forholdet, og det likte jeg. Koselig, koselig! Kan du tipse kjæresten min om at jeg også ønsker meg det?
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #12 Skrevet 21. juli 2011 Jeg fikk forresten boller og kaffe på lesesalen sånn i begynnelsen på forholdet, og det likte jeg. da kom jeg på noe jeg gjorde stadig vekk med min kjæreste også kanskje litt off topic, men ts får jo noen ideer da jeg laget og stekte pannekaker, tok syltetøy i en krukke, og sukker i en annen, og tok bussen til jobben hans, og matet han med nystekte pannekaker en helg i mnd hadde sånn såkalte "helveteshelg" som vi kalte det ( 45timer jobb på 3 dager). jeg fant på noe nytt nesten hver sånn helg, enten med overraskelses middag, eeeeller andre ting
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #13 Skrevet 21. juli 2011 Aww, så koselig! Får litt lyst til å kjøpe roser til min kjære innimellom jeg også! Kanskje jeg skal slå til? Koselig, koselig! Kan du tipse kjæresten min om at jeg også ønsker meg det? go for it!!!
Sunnshine Skrevet 21. juli 2011 #14 Skrevet 21. juli 2011 Jeg synes også du kan kjøpe en film, i hans sjanger =) Det er ikke særlig dyrt, og den kan være personlig om du treffer riktig
Eple:) Skrevet 21. juli 2011 #15 Skrevet 21. juli 2011 da kom jeg på noe jeg gjorde stadig vekk med min kjæreste også kanskje litt off topic, men ts får jo noen ideer da jeg laget og stekte pannekaker, tok syltetøy i en krukke, og sukker i en annen, og tok bussen til jobben hans, og matet han med nystekte pannekaker en helg i mnd hadde sånn såkalte "helveteshelg" som vi kalte det ( 45timer jobb på 3 dager). jeg fant på noe nytt nesten hver sånn helg, enten med overraskelses middag, eeeeller andre ting Så morsomt! Jeg vil selv gjerne gjøre noe lignende for min kjæreste, men synes det er så vanskelig å vite om han vil like det. (han er litt praktisk og tenker litt på penger siden vi akkurat har flytta!) Hentet du inspirasjon fra noe spesielt sted eller bare tenkte du på ting han likte osv.?
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #16 Skrevet 21. juli 2011 Så morsomt! Jeg vil selv gjerne gjøre noe lignende for min kjæreste, men synes det er så vanskelig å vite om han vil like det. (han er litt praktisk og tenker litt på penger siden vi akkurat har flytta!) Hentet du inspirasjon fra noe spesielt sted eller bare tenkte du på ting han likte osv.? jeg var så ufattelig forelsket at jeg gjorde alt i min makt bare for å se han pittelitt desutten så jobbet han som kinomaskinist, og kunne derfor ikke forlate det øde, forlatte, mørke rommet han sto i, i 15 timer 3 dager på rad! og hvilken gutt liker ikke hjemmelaget mat, pluss at kjæresten kommer en kald vinterdag med kun en tykk vinterkåpe på seg? hohohoo.... har ikke hentet inspirasjon fra noen sted enklii...kombinasjonen impulsiv, rastløs og adhd er nok svaret
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #17 Skrevet 21. juli 2011 da kom jeg på noe jeg gjorde stadig vekk med min kjæreste også kanskje litt off topic, men ts får jo noen ideer da jeg laget og stekte pannekaker, tok syltetøy i en krukke, og sukker i en annen, og tok bussen til jobben hans, og matet han med nystekte pannekaker en helg i mnd hadde sånn såkalte "helveteshelg" som vi kalte det ( 45timer jobb på 3 dager). jeg fant på noe nytt nesten hver sånn helg, enten med overraskelses middag, eeeeller andre ting Jeg fikk vafler også..Spesielt fint at hun hadde lagd det selv til akkurat meg Sånne ting er kansjke ikke en gave, men man setter veldig pris på det.Ihvertfall jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå