Gå til innhold

Til MENN på Kvinneguiden


frøken_tralala

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at det er en god del menn her inne, hva er grunnen til at dere synes det er godt tidsfordriv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skal visstnok snakke vett i skallen på oss kvinnfolk :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite hva kvinne tenker, spesielt om familie, samliv og sex.

Spesielt interessant er det å se dobbeltmoralen i at dere legger fullt ansvar over på mannen dersom han lures til graviditet av sin kjære. Da har han kun seg selv å takke fordi han ikke brukte kondom, da han må beskytte seg selv. Men selv så tviholder dere på selvbestemt abort, all den tid dere på linjen før henviste til. Ta ansvar for å beskytte seg. Dobbeltmoralen lenge leve!

Ellers er de jo kjekt at enkelte menn snakker vår sak he inne, da en sak oftest har to side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite hva kvinne tenker, spesielt om familie, samliv og sex.

Spesielt interessant er det å se dobbeltmoralen i at dere legger fullt ansvar over på mannen dersom han lures til graviditet av sin kjære. Da har han kun seg selv å takke fordi han ikke brukte kondom, da han må beskytte seg selv. Men selv så tviholder dere på selvbestemt abort, all den tid dere på linjen før henviste til. Ta ansvar for å beskytte seg. Dobbeltmoralen lenge leve!

Ellers er de jo kjekt at enkelte menn snakker vår sak he inne, da en sak oftest har to side.

Det var da svært så bittert! Ikke dra alle under en kam du...

Kvinner har forskjellige meninger, og noen kvinner er mer dømmende enn andre, ja. Men tror ikke du skal basere all kunnskapen din om kvinner på det du har sett på kvinneguiden. For du ser tydeligvis kun EN type kvinne: Den dobbeltmoralske sutrehøna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg på også! Kvinneguiden er jo et sted for oss kvinner :fnise: Lite bil, motor og den slags prat her inne. Men det er jo fint å få en manns synspunkter på diverse saker her inne:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til tider er det rett og slett bare god underholdning. Og som singel er det nesten som å være litt flue på veggen når "dere" snakker om løst og fast. Det har sikkert også en sammenheng med at jeg trives mye bedre sammen med damer enn menn. 9 av 10 av mine venner/bekjente er damer. Ikke liker jeg biler, ikke liker jeg øl, fotball er så som så, og en "guttekveld" anser jeg som bortkastet tid. Jeg har rett og slett få typiske mannlige interesser. Har dog ingen antydning til å være skjev.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært så bittert! Ikke dra alle under en kam du...

Til info: Det heter å skjære alle over en kam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krystallen

Greit å vite hva kvinne tenker, spesielt om familie, samliv og sex.

Spesielt interessant er det å se dobbeltmoralen i at dere legger fullt ansvar over på mannen dersom han lures til graviditet av sin kjære. Da har han kun seg selv å takke fordi han ikke brukte kondom, da han må beskytte seg selv. Men selv så tviholder dere på selvbestemt abort, all den tid dere på linjen før henviste til. Ta ansvar for å beskytte seg. Dobbeltmoralen lenge leve!

Ellers er de jo kjekt at enkelte menn snakker vår sak he inne, da en sak oftest har to side.

Dere har jo ikke noe dere skulle sagt uansett for hvis en kvinne har bestemt seg for n oe så er det our way or the high way, my friend :) Anyway, ikke alle kvinner er like takk gud og det finnes mange av oss fornuftige som hverken lurer sin kjære til graviditet er utro eller har noe forhold til abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: Det heter å skjære alle over en kam.

Har det noe å si? :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider er det rett og slett bare god underholdning. Og som singel er det nesten som å være litt flue på veggen når "dere" snakker om løst og fast. Det har sikkert også en sammenheng med at jeg trives mye bedre sammen med damer enn menn. 9 av 10 av mine venner/bekjente er damer. Ikke liker jeg biler, ikke liker jeg øl, fotball er så som så, og en "guttekveld" anser jeg som bortkastet tid. Jeg har rett og slett få typiske mannlige interesser. Har dog ingen antydning til å være skjev.

Takk for et ordentlig svar! :) gjelder sikkert for mange det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe å si? :gjeiper:

Selvfølgelig har det noe å si, men kanskje mest for din egen skyld. Du fremstår ikke som særlig intelligent når du bruker uttrykk du tydeligvis ikke skjønner (eller kan). Jeg mente ikke å være belærende, men det er jo litt umulig å ikke virke sånn når man retter på noen over internett. Det var ment som en opplysning, slik at du nå kan bruke det korrekt neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har det noe å si, men kanskje mest for din egen skyld. Du fremstår ikke som særlig intelligent når du bruker uttrykk du tydeligvis ikke skjønner (eller kan). Jeg mente ikke å være belærende, men det er jo litt umulig å ikke virke sånn når man retter på noen over internett. Det var ment som en opplysning, slik at du nå kan bruke det korrekt neste gang.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du orker å bruke tid og krefter på en sånn filleting som er fort gjort å skrive feil. Og du prøver tydelig å provosere meg ved å kalle meg uintelligent, noe som ikke har noe med dette innlegget å gjøre. Jeg kan være så dum jeg bare vil, men her var poenget å høre hva menn har inne på kvinneguiden å gjøre. Har du ingenting å bidra med der, så kan du finne en annen tråd å lese på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt å se all dramaen og sjalusien og hakkingen på hverandre. Hvem sa at verden ville vrt uten krig uten menn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt å se all dramaen og sjalusien og hakkingen på hverandre. Hvem sa at verden ville vrt uten krig uten menn?

Jepp. Det er som å se kommentarfeltet på f.eks. Dagbladet. Venter bare på at Godwins lov igjen skal bevise sin riktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

i sin tid var det for å få litt mer anonymitet fra "hovedforumet" jeg bruker og for å få litt andre impulser da det er en helt annen brukergruppe på dette forumet kontra det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo ikke noe dere skulle sagt uansett for hvis en kvinne har bestemt seg for n oe så er det our way or the high way, my friend :) Anyway, ikke alle kvinner er like takk gud og det finnes mange av oss fornuftige som hverken lurer sin kjære til graviditet er utro eller har noe forhold til abort.

Sant nok.

Uansett greit å få frem menn ditt syn på en så aktuell problemstlling, som ikke akkurat styrker likestilling mellom kjønnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du orker å bruke tid og krefter på en sånn filleting som er fort gjort å skrive feil. Og du prøver tydelig å provosere meg ved å kalle meg uintelligent, noe som ikke har noe med dette innlegget å gjøre. Jeg kan være så dum jeg bare vil, men her var poenget å høre hva menn har inne på kvinneguiden å gjøre. Har du ingenting å bidra med der, så kan du finne en annen tråd å lese på.

Det ordtaket er ikke "fort gjort å skrive feil", du skjøt jo så langt til venstre at du må ha hatt blinken bak deg! Og jeg kalte deg IKKE uintelligent, dog jeg begynner å se i den retningen nå, jeg sa at du fremstår uintelligent når du bruker ordtaket feil, og at jeg derfor ville fortelle deg hvordan det egentlig er. Nå klarte jo å snu mine gode intensjoner om til et totalt personangrep, men hvis du leser innleggene mine en gang til med et litt mer åpent sinn, vil du lett kunne se at jeg var ikke fiendtlig i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ordtaket er ikke "fort gjort å skrive feil", du skjøt jo så langt til venstre at du må ha hatt blinken bak deg! Og jeg kalte deg IKKE uintelligent, dog jeg begynner å se i den retningen nå, jeg sa at du fremstår uintelligent når du bruker ordtaket feil, og at jeg derfor ville fortelle deg hvordan det egentlig er. Nå klarte jo å snu mine gode intensjoner om til et totalt personangrep, men hvis du leser innleggene mine en gang til med et litt mer åpent sinn, vil du lett kunne se at jeg var ikke fiendtlig i det hele tatt.

Finnes det en spesiell grunn til at du skriver anonymt, eller tør du bare ikke å skrive med nicket ditt?

Hadde DU hatt et litt mer åpent sinn, så hadde du oversett den lille skrivefeilen min (JO, den er liten). Beklager om jeg misforsto deg, men innleggene dine har uansett ikke noe i denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...