Gå til innhold

Nok en "jeg har meg med exen min" tråd...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke få inn i det tykke hodet mitt:

Når man har bodd sammen, blitt brådumpet uten forvarsel pga han var "lei", og jeg endelig begynt å komme meg videre, kommer han plutselig på banen igjen og vil ha seg. Fordi de andre kvinnene han har "prøvd" før og etter meg har vært dramaqueens som vil sette begrensninger på ham og det blir så mye MAS i følge ham selv, selv om de fremdeles vil ha ham og er lettere tilgjengelig.

Altså, han og jeg har en god kjemi, har på mange måter de samme verdiene her i livet, og han tenner på meg. Men han er da altså ikke forelsket i meg lengre. Men hvorfor i huleste kan man ikke ta opp igjen forholdet fordi? Han finner ingen andre som meg, til det gikk han og jeg alt for godt i spann til...? Med fasit i hånd tror jeg aldri jeg var sånn dødsforelsket i ham heller (om så er tilfelle, er jeg det isåfall fremdeles), men nå er hodet mitt et stort kaos og jeg har sagt til ham at jeg ikke vil være noe tømmestasjon og reserveløsning for ham mens han venter på at noe bedre skal dukke opp....

Jeg vil være "eksklusiv", uten at jeg dermed har store ambisjoner om å flytte tilbake eller gifte meg med ham, selv om han dengang er den første jeg har vært sammen med som jeg kunne tenke meg å bli gammel med.... (og vi er i begynnelsen av 40 årene begge to, han var gift i 17 år før han traff meg og jeg hadde vært singel et år etter et ti år langt samboerskap)

Jeg har da hatt pulevenner tidligere, men de har jeg hatt minimalt kontakt med mellom treff, og vi har holdt oss på soverommet. Jeg blir forvirret og får falske forhåpninger når han behandler meg slik han gjorde dengang vi var et par når vi treffes, mens han samtidig sikkert er ute etter "noe annet" fra noen andre....

Hjeeelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det store spørsmålet er vel hva DU vil. Du ønsker å ta opp forholdet, han ønsker det ikke. Har du ikke egentlig svært deg selv?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør hva? Gå tilbake dersom han vil det? Jeg har jo ikke spurt ham, men jeg har sagt til ham at jeg ikke gidder å være nødreservetømmestasjon mens han venter på at noe bedre skal dukke opp. Hvorpå han svarte at det var vanskelig å holde seg helt unna og at han var redd for å miste meg som en venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ingen kan gi deg svaret på hva du bør gjøre. Kun du kan det. Du får finne ur hva du ønsker ut av dette, og handle deretter. Er han din venn, vil han respektere dine ønsker. En voksen mann i 40 årene klarer fint å holde labbene unna om han respekterer deg. Å si at han ikke klarer det er bare hans måte å si deg at han vil prøve seg. Godtar du det, er veien lagt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo begynne å se etter noe bedre selv og heller ha han som pulevenn mens du leiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...