Gå til innhold

har dere angst, i såfall for hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her... Sosialangst, og livredd for å enten dø selv eller å miste feks kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dødsangst siden jeg var liten, i ca. 10 år. Skal først nå (forhåpentligvis snart) begynne på behandling for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst for ansvar, angst for å skade meg på noen måte, sosialangst, angst for innbruddstyver. Selve døden er jeg ikke så redd, jeg er bare alt for god på å se for meg scenarioer hvor enn jeg er. Har paranoia også regner jeg med ettersom jeg unngår mennesker som ser suspekt ut på grunn av alt jeg ser for meg kan skje, ser alltid rundt meg etter biler som kanskje kan meie meg ned.

Beh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

menneske-angst, mat-angst, bakterieangst, snakke-angst, paranoid-angst, hull-angst.

Har sosial angst og paranoid på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om en ikke har kjent på kroppen selv hva angst er for noe vet en heller ikke hvordan det oppleves.

Enkelte kan også ha vansker med å skjønne hva angst er forde det ofte er svært urasjonelt og ulogiske ting mange kan ha angst for.

Men har en følt på kroppen den lammende retslen for de tingene en har angst for, forstår en også bedre hva andre prater om når de sier de har angst for noe.

Jeg forsto ikke hva angst var, det hørtes så merkelig ut å være så redd for noe at en ble syk av det.

Helt til jeg møtte veggen selv. Jeg fikk panikkangst annfall bare med tanken på å gå ut av døren hjemme. Hva jeg engentlig var redd for aner jeg ikke, det fantes jo engentlig ingenting farlig der ute jeg ikke hadde vist om i 20 år. Men de lammende anfallene jeg fikk var reelle nok, så reelle at jeg var 110% sikker på at jeg kom til å dø der og da.

Jeg fikk høre det var angst anfall jeg hadde hatt og først da kunne jeg forstå hva andre som hadde angst snakket om...

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er VELDIG følsom av meg...så når jeg først får angst tar det helt av. Gjør vondt i margin og bein.

Har skikkelig angst for å bli såra av nåværende kjæreste, angst for å bli alene, og angst for at de rundt meg skal dø.

Har også angst på fly. Reiser jeg feks med mamma og de, er jeg redd flyet skal styrte uten at jeg får sagt hadet og hvor glad jeg er i pappa og de, å omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angst for venterommet hos legen, og å være hos legen. Uansett årsak jeg er der for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonyma

har angst for å gå tilbake til den deprasjonen e var i for noen år siden ( pga voldtekt og dødstrusler), at han finner ut av hvor e bor og gjør alvor av truslene sine, miste den fantastiske snille og gode kjæresten e har funnet, miste familiemedlemmer og venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Jeg har angst for døden, for å bli aleine sitte for meg selv og råtne siden jeg bor aleine og er redd jeg ikke får noen samboer, ingen venner (har ikke så mange å være med), aldri oppleve kjærlighet. Skjønner ikke hvor jeg skal finne folk og ikke minst kjæreste. Føler alle har det og jeg blir den single for alltid. Har panikkangst i ny og ned og det er bare forferdelig, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, føles som halsen har en klump som ikke vil bort. Skulle ønske jeg var fri og kunne gjøre det jeg ville ja :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bakterieangst, dødsangst, sosial angst, forpliktelsesangst, kontrollangst, menneskeangst, kroppsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg har angst for folk.

-Jeg får helt noia av mennesker som har en viss autoritet. Ikke bare slikt som politi og slikt, men dørvakter på utesteder, og tillogmed H*n som sitter i kassa på butikken.

-Jeg har angst for å svare telefonen hvis ukjent eller skjult nummer ringer. Så ille at jeg faktisk ikke klarer holde telefonen når den ringer.

-tannlegeangst

-Monofobi; Jeg har angst for å være alene, eller tanken på å bli forlatt

-Jeg får en slags panikk hvis noen har forventninger til meg, eller gir meg et ansvar for noe. Da knekker jeg helt sammen hvis jeg ikke er 1000% sikker på at jeg kan håntere det.

-Jeg går i kne av klovner. Jeg får rett og slett ikke puste når jeg ser en klovn.

Jeg lider av post-traumatisk stress syndrom, som gir meg panikkangst i forskjellige settinger.

Men det varierer veldig hva som utløser det. Alt fra forskjellige lukter, farger, dagslys, tempraturer og slikt.

Det er mye rart som gir meg angstfølelsen. Og panikken, men mange av tingene har jeg ikke egentlig fått plassert helt, eller at jeg egentlig ikke vet hva det er jeg ble redd for. Men tingene ovenfor er iallefall det jeg vet 100%

For meg ble redselen for å være ensom, mye bedre når jeg fikk meg "terapi" katt for 5 år siden.

Når pus er hos meg kan jeg være alene noen timer uten å få panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst for offentlig transport. Stille i nye grupper, feks på skole. Angst for at mine foreldre, søsken og kjæreste skal dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...