AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Del Skrevet 21. juli 2011 Når jeg våknet i dag var jeg skikkelig stiv i venstre skulder. Nå to timer etterpå er det slik enda. Regner med jeg har ligget litt rart. Men er det noe jeg kan gjøre for å bli mindre stiv? Har ingen til å massere meg, så det er utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 21. juli 2011 #2 Del Skrevet 21. juli 2011 Masser deg selv ? Ibux salve kan hjelpe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 21. juli 2011 #3 Del Skrevet 21. juli 2011 Er da ikke så vanskelig å massere sin egen skulder. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 21. juli 2011 #4 Del Skrevet 21. juli 2011 Strekk ut! Det skjer emd meg hele tiden, enten ligger jeg på håret mitt eller så ligger jeg på armen til typen... Like vondt er det å våkne hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 21. juli 2011 #5 Del Skrevet 21. juli 2011 Eller! Hvis du har en litt kraftig dusj (det vil si kraftigere enn sånne dusjer som bare sikler på deg) kan du sette den på på ganske full guffe med varmt vann, og så bruke vannstrålen til å massere med. Deeeeeilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå