Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har funnet meg en kjole, men den er littegrann for stor rundt bysten og i livet. Er det mulig å sy den inn? Kjenner en sydame så hun kan evt. ordne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Stort sett kan alle kjoler sys både ut og inn. Snakk med sydamen du, så ser hun med en gang om hun kan få det til eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Det er ihvertfall lettere å sy inn enn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. november 2003 Takk for svar begge to. Jeg har spurt hun jeg evt. skal kjøpe kjolen av, så får vi se hva hun mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 Tror kjolene er laget for å kunne sys ut og inn. Vi er jo ikke like og kjolen skal jo helst sitte perfekt denne dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2003 #6 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har sydd min både ut og inn og det synes ikke på den. vi dampet over der vi sydde ut og dermed slapp vi den pressa kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå