Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Noen som vet hva jeg mener, sånn der "lang lighter" som man kan tenne opp i peisen med, og selvsagt tenne stearin lys og sånt med.. Noen som har linker til der man får kjøpt sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Du får kjøpt dem på Jernia, samt Traktøren og Rafens. Også Glassmagasinet, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Bilder? Priser? Og ikke minst kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 På Rema 1000 og Europris har de hatt fine slike i stål. Veldig billig også - 20 kr eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 20. november 2003 #5 Del Skrevet 20. november 2003 Hos bokhandlere også. Stilig design og bra kvalitet. Men de blir fort tomme! Og det er jo bare å fylle dem igjen, men det er likvel litt tiltak... Glemmer alltid å kjøpe gass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Hvor får man egentlig kjøpt sånne patroner til å fylle på?? Eller må man fylle på den som er inni? *grønn på dette* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Gjett hva kjæresten min hadde kjøpt da jeg kom hjem i går...?? Hi hi hi kjempefin er den også. Kjøpt på Jernia, sammen med en boks med gass til etterfylling. Så vidt jeg skjønte kostet tenneren 99 og boksen en femtilapp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå