Gå til innhold

Betyr dettte at jeg er veldig vid nedentil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff jeg har et pinlig spørsmål:(

Jeg får ofte prompe lyder fra underlivet( skikkelige brakere) under og etter sex.. Disse lydene kommer oftest etter sex i doggy ( men noen ganger andre stillinger å).. Disse lydene kan også komme lenge etter at jeg har hatt sex i doggy, kanskje timer senere.. ( men det skyldes at jeg tidligere på dagen har hatt sex i doggy)..

Det at jeg så lett og ofte får skikkelige prompe lyder fra underlivet betyr det at jeg er skikkelig vid nedentil :( ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff jeg har et pinlig spørsmål:(

Jeg får ofte prompe lyder fra underlivet( skikkelige brakere) under og etter sex.. Disse lydene kommer oftest etter sex i doggy ( men noen ganger andre stillinger å).. Disse lydene kan også komme lenge etter at jeg har hatt sex i doggy, kanskje timer senere.. ( men det skyldes at jeg tidligere på dagen har hatt sex i doggy)..

Det at jeg så lett og ofte får skikkelige prompe lyder fra underlivet betyr det at jeg er skikkelig vid nedentil :( ??

Næææj, kjærsten min sier at jeg er veldig trang, men det kommer slike lyder innimellom her også.

Tror det har noe med hvordan vinkelen er. Han har skikkelig bøy også når han er ekstremt tent så det er ikke noe rett fram der nei... Tror ikke det har noe med det å være vid å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, det betyr bare at du kanskje bør trene musklene der nede litt. Start med knipeøvelser. 10 x 3, tre ganger om dagen. Hver dag.

For å kjenne hvilken muskel du skal trene kan du prøve å "knipe av" strålen når du tisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...