AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Del Skrevet 20. juli 2011 Uff jeg har et pinlig spørsmål:( Jeg får ofte prompe lyder fra underlivet( skikkelige brakere) under og etter sex.. Disse lydene kommer oftest etter sex i doggy ( men noen ganger andre stillinger å).. Disse lydene kan også komme lenge etter at jeg har hatt sex i doggy, kanskje timer senere.. ( men det skyldes at jeg tidligere på dagen har hatt sex i doggy).. Det at jeg så lett og ofte får skikkelige prompe lyder fra underlivet betyr det at jeg er skikkelig vid nedentil ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Del Skrevet 20. juli 2011 Uff jeg har et pinlig spørsmål:( Jeg får ofte prompe lyder fra underlivet( skikkelige brakere) under og etter sex.. Disse lydene kommer oftest etter sex i doggy ( men noen ganger andre stillinger å).. Disse lydene kan også komme lenge etter at jeg har hatt sex i doggy, kanskje timer senere.. ( men det skyldes at jeg tidligere på dagen har hatt sex i doggy).. Det at jeg så lett og ofte får skikkelige prompe lyder fra underlivet betyr det at jeg er skikkelig vid nedentil ?? Næææj, kjærsten min sier at jeg er veldig trang, men det kommer slike lyder innimellom her også. Tror det har noe med hvordan vinkelen er. Han har skikkelig bøy også når han er ekstremt tent så det er ikke noe rett fram der nei... Tror ikke det har noe med det å være vid å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2011 #3 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei, det betyr bare at du kanskje bør trene musklene der nede litt. Start med knipeøvelser. 10 x 3, tre ganger om dagen. Hver dag. For å kjenne hvilken muskel du skal trene kan du prøve å "knipe av" strålen når du tisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå