Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. juli 2011 #81 Del Skrevet 21. juli 2011 Jammen jeg snakker jo ikke om personlighet!!!!! Jeg sier at mennesket er vakkert uavhengig av personlighet. Den menneskelige konstruksjon er vakker. Personlighet har ingenting med det å gjøre. Drit i personligheten. Om en person er vakker eller ikke er jo øyet som ser sier jeg. Ikke alle mennesker er pene nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #82 Del Skrevet 21. juli 2011 Igjen jeg snakket KUN om det ytre IKKE det indre. Lei av å måtte forklare det gang på gang. Jeezus jeg er enig med dere jeg bare skulle svare på spørsmålet hva som var pent og stygt jeg. Svarte ikke på noe annet. Dessverre/ heldigvis har ikke du definisjonsmakten på hva som er pent eller stygt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #83 Del Skrevet 21. juli 2011 Om en person er vakker eller ikke er jo øyet som ser sier jeg. Ikke alle mennesker er pene nei. Alle mennesker er pene på sin måte. (Du må være veldig ung?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. juli 2011 #84 Del Skrevet 21. juli 2011 Dessverre/ heldigvis har ikke du definisjonsmakten på hva som er pent eller stygt... Det er øyet som ser det lille venn. Du bestemmer ikke hva andre får lov til å synes er vakkert eller ikke. Det å si at alle mennesker er vakre er jo det samme som å si at man har definisjonsmakt på hva som er vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 21. juli 2011 #85 Del Skrevet 21. juli 2011 Om en person er vakker eller ikke er jo øyet som ser sier jeg. Ikke alle mennesker er pene nei. Ja men herregud da menneske. Vi har forskjellige meninger. Det betyr verken at jeg har rett eller at du har rett, men at vi mener forskjellige ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #86 Del Skrevet 21. juli 2011 Igjen jeg snakket KUN om det ytre IKKE det indre. Lei av å måtte forklare det gang på gang. Jeezus jeg er enig med dere jeg bare skulle svare på spørsmålet hva som var pent og stygt jeg. Svarte ikke på noe annet. jeg snakker og kun om det ytre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #87 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er øyet som ser det lille venn. Du bestemmer ikke hva andre får lov til å synes er vakkert eller ikke. Det å si at alle mennesker er vakre er jo det samme som å si at man har definisjonsmakt på hva som er vakkert. Merkelig som du vingler,da... Du går fra svart til hvitt, og nå korrigerer du tilogmed meg med å vise til det jeg nettopp sa til deg... Er du helt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. juli 2011 #88 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja men herregud da menneske. Vi har forskjellige meninger. Det betyr verken at jeg har rett eller at du har rett, men at vi mener forskjellige ting. Jeg har ikke sagt at jeg har rett, jeg bare sier at det ikke er rett å si at alle mennesker er vakre, når alle har begge deler. Både stygt og vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #89 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har fått vite at en gutt liker meg. Han er veldig ivrig, sender meldinger, følger etter meg osv. Han har et Utseende jeg absolutt ikke tiltrekkes av, og heller ingen av mine venninner. Slemt å si det, men Typisk kjempelav, rødt kort hår, fregner. En venninne mente at det var fornærmende at han tror han har sjans på meg. Jeg er jo enig i det egentlig! Tenker dere også sånn? Høres helt vanvittig ut at du skal bli fornærmet, fordi han liker deg. Han må da få lov til å like hvem han vil, og selv om venninnen din ikke mener han er tiltrekkende er det helt sikkert mange andre som mener det. Selv om en person er lite tiltrekkende i øynene på en person, er det mange andre som vil mene at personen er tiltrekkende. Det er ingen som sitter med fasiten på hva alle andre skal mene er tiltrekkende, og selv om han er lav, har rødt hår og fregner er det, tro det eller ei, men noen som finner det tiltrekkenes også. Jeg syns det er rart å høre noen tenke slik, men det finnes mye rare mennesker der ute. Men ejg visste ikke at enkelte skulle få lov til å bestemme hvem man blir tiltrukket av, og at man liksom skulle bli fornærmet fordi en man selv kanskje ikkef inner tiltrekkende er tiltrukket av oss. Som sagt, mye rart man skal høre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #90 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har ikke sagt at jeg har rett, jeg bare sier at det ikke er rett å si at alle mennesker er vakre, når alle har begge deler. Både stygt og vakkert. Du har ikke sagt at du har rett, du sier bare at du har rett... Du var en merkelig skrue, som jeg får svært vanskelig for å ta seriøst.. Er det sånn det foregår når du smeller med dører og skriker til din mamma? Stakkars henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 21. juli 2011 #91 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har ikke sagt at jeg har rett, jeg bare sier at det ikke er rett å si at alle mennesker er vakre, når alle har begge deler. Både stygt og vakkert. Jeg tror scaramoushe prøver å si at den menneskelige konstruksjon er vakker. Kroppen, musklene, hjernen, hvordan det hele funker som en perfekt maskin. Og pga det anser hun alle mennesker som vakre ? Kan godt hende jeg er helt på jordet. Ts: At du blir fornærmet av at noen er forelsket i deg er jo litt spesielt. Men kommer jo litt an på også... om henger på deg som en klegg kan jeg godt skjønne at det er irriterende hvertfall. Hvis ikke, ta det som et kompliment. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 21. juli 2011 #92 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har ikke sagt at jeg har rett, jeg bare sier at det ikke er rett å si at alle mennesker er vakre, når alle har begge deler. Både stygt og vakkert. Hæ? Du har ikke sagt at du har rett, du bare sier at du har rett? For meg er det hundre prosent rett å si at alle mennesker er vakre. Jeg tror scaramoushe prøver å si at den menneskelige konstruksjon er vakker. Kroppen, musklene, hjernen, hvordan det hele funker som en perfekt maskin. Og pga det anser hun alle mennesker som vakre ? Kan godt hende jeg er helt på jordet. Helt riktig! Takk for at du definerte det litt bedre for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 21. juli 2011 #93 Del Skrevet 21. juli 2011 Sant det.. Men, når er noen stygg egentlig? At man ikke finner dem tiltrekkende betyr ikke at noen ikke vil syns dette mennesket er vakkert.. Var det som var poenget mitt, jeg er bare ikke så flink med ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 21. juli 2011 #94 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er øyet som ser det lille venn. Du bestemmer ikke hva andre får lov til å synes er vakkert eller ikke. Det å si at alle mennesker er vakre er jo det samme som å si at man har definisjonsmakt på hva som er vakkert. spydigheter som "lille venn" kan du spare deg for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 21. juli 2011 #95 Del Skrevet 21. juli 2011 Likevel er mange barn på den alderen nettopp dritt mot andre. Har aldri vært borti mer baksnakking, drittslenging og mobbing som på ungdomsskolen. Skjønner ikke helt hva som gjør det. Ungdomsskolen er liksom survival of the fittest. Sykt men sånn følte jeg ungd skolen var. Det var liksom delt inn i de populære og de upopulære. Savner ikke ungd skolen for å si det sånn. Med innleggene du poster, regner jeg sterkt med at du var/er en av hønse flokken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 21. juli 2011 #96 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er en finere måte å si det på. Vil ikke bruke ordet stygg. da er det bedre å si at noen er svært mindre pen. MINDRE PEN ER IKKE Å VÆRE STYGG! Oppfør deg jente! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlebøtta Skrevet 21. juli 2011 #97 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Jeg har ikke sagt at jeg har rett, jeg bare sier at det ikke er rett å si at alle mennesker er vakre, når alle har begge deler. Både stygt og vakkert. Ok, skjønner jeg deg rett: Du synes aderledesheter(missdannelser, vannsirelse osv.) er mindre pent og tror at hvis man synes mennesker med tydelige anderledesheter kan være atraktive/pene har en fetish eller spesielle interesser? Og at alle synes at noen mennesker er mindre pene? Edit: Sorry, har redigert litt mye nå, litt for mye ord og bokstaver så håper folk skjønner... Endret 26. februar 2012 av Skravlebøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. juli 2011 #98 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) ok, skjønner jeg deg rett: du synes aderledesheter(missdannelser, vannsirelse osv.) er mindre pent og tror at hvis man synes mennesker med tydelige anderledesheter kan være atraktive/pene har en fetish eller spesielle interesser? og at alle synes at noen mennesker er mindre pene? edit: sorry, har redigert litt mye nå, litt for mye ord og bokstaver så håper folk skjønner... Hmm skal prøve å svare og jeg vil nok en gang påpeke at jeg snakker utelukkende overfladisk og ser bort ifra andre kvaliteter, så om noen kommer her og anklager meg for bare å dømme folk etter utseendet så vil jeg si at det er feil. Ja jeg synes tydelige misdannelser er mindre pent for å si det fint, i og med at misdannelser er noe jeg og de fleste anser som at personens ytre er ødelagt eller skadet, man kan se at personen har vært pen opprinnelig ja og kan likevel kanskje bli tiltrukket av personen fordet, men selve misdannelsene er jo ikke pene. Jeg synes ikke alle de med fetisjer er rare, men har man en fetisj som baserer seg på at man tenner nettopp på deformiteter og at folk har fått skader så er ujeg ganske sikker på at dette skiller seg fra normalen. Om noen er uenig her så dere om det, men jeg kan ikke forstå det. Og ja jeg mener bestemt at man kan skille mellom hva som er visuelt pent og ikke pent, dette gjelder ikke bare utseendet på folk men utseendet på ting også. Endret 21. juli 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 21. juli 2011 #99 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg syns det er litt fornærmende, ja, men er ikke akkurat stolt av at jeg dømmer folk etter utseende på den måten. Man tenker fort "tror han virkelig at han har sjangs på meg? Ser jeg ut som jeg er på hans nivå, eller hva er greia?". Bare send fyren en hyggelig melding og si at du ikke er interessert, men at det er koselig at han liker deg. Kanskje dere kan bli venner. Og kanskje han har en kjempebra personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #100 Del Skrevet 21. juli 2011 Dere som blir fornærmet: hvordan gjør dere det når dere selv blir forelsket i noen? Er det sånn at du tenker han er en kjempe fyr jeg kunne tenke meg en forhold med ham - men vent han er nok for pen/snill/utdannet/velstående for meg? Eller tar du en spørreundersøkelse først for å finne ut om dere er på samme "nivå"? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå