Gå til innhold

Fornærmende at en stygg person er forelsket i deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått vite at en gutt liker meg. Han er veldig ivrig, sender meldinger, følger etter meg osv. Han har et Utseende jeg absolutt ikke tiltrekkes av, og heller ingen av mine venninner. Slemt å si det, men Typisk kjempelav, rødt kort hår, fregner. En venninne mente at det var fornærmende at han tror han har sjans på meg. Jeg er jo enig i det egentlig! Tenker dere også sånn? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Jeg har fått vite at en gutt liker meg. Han er veldig ivrig, sender meldinger, følger etter meg osv. Han har et Utseende jeg absolutt ikke tiltrekkes av, og heller ingen av mine venninner. Slemt å si det, men Typisk kjempelav, rødt kort hår, fregner. En venninne mente at det var fornærmende at han tror han har sjans på meg. Jeg er jo enig i det egentlig! Tenker dere også sånn? :sjenert:

Njaa hadde ikke blitt fornærmet av det. Iallefall ikke av at han var forelska i meg, men hadde syntes det var litt... rart kanskje at han kunne være såpass selvsikker at han hadde trodd han hadde sjans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornærmende?? Nei, ikke i det hele tatt. Hvorfor skal man ta det som en fornærmelse at en annen person finner deg søt/interessant/attraktiv/intelligent osv.?

For en ufattelig negativ holdning.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sannsynligvis bare falt for det ytre, og ser ikke at han fortjener noe bedre.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jenter tenker vel slik når de er 14!? Da er ting litt flaut og zånn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme det altså. Vanligvis så finner man seg en på sitt eget nivå utseendemessig, og da er det ikke akkurat et kompliment. Høres sikkert ut som jeg er kjempeoverfladisk, men alle tenker slik til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Må innrømme det altså. Vanligvis så finner man seg en på sitt eget nivå utseendemessig, og da er det ikke akkurat et kompliment. Høres sikkert ut som jeg er kjempeoverfladisk, men alle tenker slik til en viss grad.

Tror menn går etter det de syns er fint jeg. Enkelte bryr seg ikke hva slags "nivå" de er i forhold.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jo eldre man blir jo mer ser man på personen BAK ytre og lærer seg at skinnet kan bedra... Jeg ville satset på å bli kjent før jeg bestemte meg for om noen var "over my league" eller ikke

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Herregud, hva tror du om deg selv? At du er dronninga på haugen?

Om du har en sånn innstilling håper jeg virkelig at han går videre til noe bedre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

og jo eldre man blir jo mer ser man på personen BAK ytre og lærer seg at skinnet kan bedra... Jeg ville satset på å bli kjent før jeg bestemte meg for om noen var "over my league" eller ikke

Jamen hvorfor skal hun bli kjent med han om hun ikke er tiltrukket av han i det hele tatt da. Greit nok å bli venner med han, men om hun ikke klarer å se på han som et seksuelt vesen så er det jo lite vits i å innlede noe forhold med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke.

Jeg hadde blitt glad og smigret, er ikke det den mest naturlige reaksjonen?

Flott at han tar en sjangs og viser interesse, den som intet våger, intet vinner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Jeg har mye å lære om hvordan enkelte av mine medsøstre tenker, skjønner jeg.

Det er da et kompliment at noen er interessert i deg! At interessen ikke gjengjeldes er en ærlig sak, og det må formidles på en respektfull måte.

Smaken er som baken, og det er ingenting som er "tradisjonelt stygt" eller hva jeg skal kalle det. En person kan synes at en er kjekk/pen/nydelig, mens en annen ikke synes det er noe spesielt ved den personen.

For ikke å snakke om at utseendet slettes ikke er alt... hvem vil vel ha kjekkasen, hvis han behandler deg som dritt og flyr etter alle andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville absolutt ikke blitt fornærmet! Men jeg ville kanskje hatt litt dårlig samvittighet over å ikke ha de samme følelsene tilbake.

Forresten.. det at han ikke er din type betyr ikke at han er stygg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg husker på barneskole/ungdomsskolen at noen jenter ikke likte at mindre kjekke gutter var interessert i dem. Jenter på den tiden er maksimalt usikre og vil helst bare ha oppmerksomhet fra den kjekkeste gutten på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Fornærmende, absolutt ikkje. Hadde blitt litt smigret av det, men eg hadde vært klar på at eg ikkje hadde de samme følelsene for han. Men eg hadde blitt rimlig irritert om han dreiv å fulgte etter meg då... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenter tenker vel slik når de er 14!? Da er ting litt flaut og zånn.

Da fornærmer du altså gutter du liker dersom gutten er litt høyere på skalaen en deg???

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor skulle jeg bli fornærma over det? Blir glad og kanskje litt brydd dersom jeg finner ut at noen er interessert i meg, for hvordan takler man det komplimentet på en god måte? Hvis jeg ikke synes han er så kjekk syns jeg det er vanskelig å avvise ham på en måte som gjør at han ikke blir såra. Men jeg blir i hvert fall ikke fornærma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen hvorfor skal hun bli kjent med han om hun ikke er tiltrukket av han i det hele tatt da. Greit nok å bli venner med han, men om hun ikke klarer å se på han som et seksuelt vesen så er det jo lite vits i å innlede noe forhold med han.

Jeg sa ikke HUN skulle velge det, jeg sa JEG ville valgt slik :) stor forskjell..

Forresten.. det at han ikke er din type betyr ikke at han er stygg.

Sant det..

Men, når er noen stygg egentlig? At man ikke finner dem tiltrekkende betyr ikke at noen ikke vil syns dette mennesket er vakkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo smigrende at noen liker deg! Jeg syns du skal ta det som et kompliment,og ikke være så negativ ;) Det er jo ikke forbudt å bli forelska i noen som kanskje er penere enn en selv... det har jeg blitt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...