Gå til innhold

PMS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før jeg begynte på p-piller merket jeg ikke noe til det, ingen smerter og lite ustabile følelser. Nå får jeg syke smerter i magen, men de varer bare en eller to dager. Og så blir jeg skikkelig grinete et par dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg blir veldig kroppsfokusert rett før mensen. Fryktelig "jeg er så stygg og feit og ekkel, buhu!" Sinne, gråt, tårer og snørr, og det er ikke morsomt å være verken meg eller samboern.

Etter at jeg har endret kosthold har det blitt bedre, jeg måtte spørre samboern om han i det hele tatt hadde merket noe. Håper det fortsetter sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så emosjonell, følsom og hormonell at jeg kan begynne å gråte hvis jeg ikke rekker bussen som går hvert kvarter. :fnise:

Anonym poster: bb3fe20e3c005544fb4a00d54646d5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg GODT igjen i det du skriver om zombietilstand. Det var en bra beskrivelse. Jeg går inn i en eller annen tilstand som bare er helt jævlig. Blir helt "død inni meg", har ingen ting å gi til verden, er helt utmattet og alt virker helt uoverkommelig. Klarer ikke å få utretta noe, og får ekstremt behov for søvn uten at jeg egentlig er trøtt. Hele kroppen kjennes som i ubalanse, blir veldig urolig,stressa osv invendig.

I det blødningen kommer er det som om noen løfter jernlokket som har ligget over huet og kroppen min i noen dager og jeg går fra å ikke klare å løfte en finger til å sprute over av energi, godt humør og livslyst:P

Anonym poster: 4feb848afb071f5f18c664791da2f753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha PMS er ingen unnskyldning for diverse oppførsel. Blir veldig irritabel, og har gjerne lyst til kverke både den ene og den andre, men enten så sier jeg i fra at "Jeg har PMS og er irritabel, du må la meg være litt", eller så fjerner jeg meg fra situasjonen.

Anonym poster: 9ccde2c150dd1cc8daa212565b687612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen her som har sagt at det er en unskyldning, men det kan oppleves ganske traumatisk når man har så store plager med det; og man faktisk ikke klarer å ha kontroll over en egen psyke, Selv om jeg vet at det er PMS som gjør at jeg blir liggende helt lammet så gjør ikke det at jeg får noe mer energi for det.

Anonym poster: 4feb848afb071f5f18c664791da2f753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...