Gå til innhold

vond nakke...

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Hei alle sammen :)

Jeg har problemer med nakken, mR-bilder viste at den på en måte krummer feil vei. Dette gir dårligere støtdemping i området.. litt dårlig forklart, men kiropraktoren sa det kunne minne om whiplash..

Jeg har de siste mnd. Gått til fysioterapeut og trent. Jeg er i utgangspunktet veldig klar for å trene hardt, men klarer ikke få det til når jeg får så vondt av det :(

Noen som kan hjelpe meg med motivasjonen her? Begynner å bli ggrundig lei alt som heter behandlere nå, og kommer straks til å akutte hos han og bare melde meg inn på treningsenter, men lommer til å slite med motivasjonen der også :P

Også lurer jeg på om det kan gjøre vondt verre med enkelte øvelser, siden det virker sånn for meg nå.. gjør hjemmeleksene mine en dag, så får jeg så vondt at det går 2-3 dager til neste gang jeg klarer å utsette meg for de igjen :(

Håper deg er noen som klarer å hjelpe meg å finne motivasjonen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Om du faktisk har problemer med nakken, så bør du ikke trene hardt dersom lege/fysio mener du ikke skal det.

Prøvd manuellterapi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysio og kiropraktor mener det bare er å trene. Har ikke snakket med legen ang. Funnene på bildene enda. Tenkte å ringe han ganske snart..begynner å bli så frustrert... :(

Går til naprapat, og er VELDIG fornøyd med behandlingen de gjør! Men kan jo ikke ha tine det en gang i uka heller, blir for dyrt i lengden :\ holdt på siden før jul med behandlinger minst en gang pr uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette lurer jeg også på siden jeg har lignende problemer.

1 treningsøkt hos fysio resulterer gjerne i 2-7 dager nakke/hode smerter hvor trening er umulig.

Har også fått beskjed om at det "bare" er å trene i vei, men når smertene etterpå blir så ille at en har mer en nok med å komme seg ut av sengen og være våken på dagen.

Ikke lett å motivere seg selv til å trene når en har det slik :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...