Lisemor Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Mitt barn kom hjem den ene dagen med reklame fra Cubus som skulle ha vennesalg ,fått utdelt på sfo. Neste dag kom hun hjem med samme reklamen fra skolen.Det er foreldre som jobber på Cubus som leverer reklame og får utdelt til skole og sfo. Jeg synes IKKE slike reklamelapper har noe på skolen å gjøre.De kan putte reklamen sin i postkassen der den hører hjemme men det skurrer når barna skal få det utdelt på skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Nei, veit du hva, reklame på skole og sfo synes jeg IKKE noe om! Har vi ikke en lov her i landet om reklame og barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 :o Dette ville jeg tatt opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Uhørt. Ta en telefon til rektor, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #5 Del Skrevet 20. november 2003 Fullstendig uakseptabelt!!!! Ta det opp med rektor, ja! Reklame mot / til barn er ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå