Gjest Katarine Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Idag skal jeg (som ikke er noen annen enn Vanessa i ny innpakning) ha en muntlig presentasjon i engelsk. Jeg skal snakke om theta roles, og presentasjonen teller 20% av endelig karakter. Jeg er nervøs så det holder... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 LYKKE TIL!!! *krysser fingrene, og knærne og tærne og alt annet som krysses kan* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Break a leg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katarine Skrevet 20. november 2003 #5 Del Skrevet 20. november 2003 Takk! Vel, nå har jeg hatt presentasjonen og venter på å få karakteren sendt på mail. Det gikk ikke så altfor bra, men definitivt ikke dårlig heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Hvordan gikk det? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katarine Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Hvordan gikk det? :D Jeg fikk bare B... :skuffet: Men, jeg synes jeg gjorde en god jobb, og det syntes heldigvis sensor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. november 2003 #8 Del Skrevet 22. november 2003 Hvordan kan en være skuffet over B? De fleste som jeg kjenner er overlykkelige for B, og det er jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå