Kløsegibarten Skrevet 19. juli 2011 #1 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja tenkte vi trengte en slik tråd her på KG Ablutofobi – Angst for å vaske seg eller å bade Anemomylofobi-Angst for vindmøller/hvordan de beveger seg Chiclefobi - Angst for tyggegummi Deipnofobi - Angst for middag eller middagssamtaler Eleutherofobi - Angst for frihet Ichthyofobi - Angst for fisk Kolpofobi - Angst for kjønnsorganer, særlig kvinnens Medorthofobi/Ithyphallofobi - Angst for erigerte peniser Novercafobi – Angst for svigermødre Oneirogmofobi - Angst for våte drømmer (drømmer som inneholder sex, e.l.) Vestiofobi - Angst for klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HLHD Skrevet 19. juli 2011 #2 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg vet ikke om den er bisarr, men jeg har angst for rulletrapper! Får hjertebank og panikk om jeg må ta en - iallefall en som går nedover. Kommer meg opp om jeg har noen å holde i armen.. En gang ble jeg inne på et senter i 3 timer ekstra fordi jeg ikke turte å gå ned til 1. etasje å komme meg ut (heisen var i ustand).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 19. juli 2011 #3 Del Skrevet 19. juli 2011 Og de to jeg hadde hatt problemer med å omgås er de som var angst for å vaske seg/bade og angst for klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 19. juli 2011 #4 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ikke Deipnofobi ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 19. juli 2011 #5 Del Skrevet 19. juli 2011 Så har vi ARACHIBUTYROPHOBIA - Angst for at peanøttsmør skal sette seg fast i ganen. ARACHIBUTYROPHOBIA - Angst for kjøtt CLINOPHOBIA - Angst for å legge seg (i senga) DEXTROPHOBIA - Angst for ting på høyre side av kroppen EPHEBIPHOBIA - Angst for tenåringer. Også har man den (husker ikke hva den heter), angst for at et eller annet sted i verden, er det en and som ser/tenker (?) på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå