Gå til innhold

Har bestemt meg for å ta silikonpupper


Gjest anonym20

Anbefalte innlegg

Gjest anonym20

Hei! :)

Har nå bestemt meg for å ta silikonpupper. Er 20 år gammel, og tenkt mye frem og tilbake på det siden jeg var 18. Jeg er nesten helt flatbrystet, noe som har plaget meg veldig i mange år. Og derfor føler jeg at dette er det rett for meg. Har lyst til at de skal se så naturlig ut som mulig så klart :)

Er det noen her som kan anbefale en klinikk? Hva med Aviva helse, noen som vet noe om den klinikken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opererte meg på fornebuklinikken og er super fornøyd :) Jeg kan virkelig anbefale den klinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt flatbrystet

Hva betyr det da? Har sett mange jenter med perfekte pupper som har tatt silikon :(

Har du noen bilder, ikke nødvendigvis av deg selv, men noe som viser størrelsen? Jeg ble litt nysgjerring, for jeg har en greie med at mange tar silikon når de absolutt ikke burde.

Det er jo selvsagt ditt valg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym20

Jeg opererte meg på fornebuklinikken og er super fornøyd :) Jeg kan virkelig anbefale den klinikken.

Takk for tips! ;) Skal definitivt sjekke ut mer om den klinikken :)

Hvor mye betalte du? Var det veldig vondt flere dager etterpå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym20

Hvor mye koster det?

Det ligger vel på 26.000 og oppover. Er vel litt forskjellig fra klinikk til klinikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anonym20

Hva betyr det da? Har sett mange jenter med perfekte pupper som har tatt silikon :(

Har du noen bilder, ikke nødvendigvis av deg selv, men noe som viser størrelsen? Jeg ble litt nysgjerring, for jeg har en greie med at mange tar silikon når de absolutt ikke burde.

Det er jo selvsagt ditt valg da.

Skjønner godt hva du mener. Men for min del synes jeg dem er altfor små. Føler meg ikke vel når jeg går i kjoler osv. De synes nesten ikke liksom. Så vil gjerne ha litt sånn at kjoler uten stropper slipper å gli ned f.eks. At jeg kan føle meg litt mer kvinnelig.

Fant et på google som ligner mye. Jeg har kanskje litt mindre, men så si den str.

http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_08_2009/post-93065-1251543856_thumb.jpg

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta silikon var mitt aller beste kjøp! Om du virkelig vil det og føler at det er riktig for deg så GO FOR IT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! ;) Skal definitivt sjekke ut mer om den klinikken :)

Hvor mye betalte du? Var det veldig vondt flere dager etterpå? :)

Jeg betalte rundt 27.500 hvis jeg ikke husker feil. Har 350 ml i hver pupp.

Jeg hadde sånn ordentlig vondt 3-4 dager etter operasjonen. Da var jeg veldig hjelpeløs og måtte ha hjelp til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et på google som ligner mye. Jeg har kanskje litt mindre, men så si den str.

Det er ganske smått, men jeg synes faktisk de puppene der er veldig flotte. Formen er jo helt ypperlig!

Det er jo kanskje jeg som er sær, men jeg liker slike jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...