catwar Skrevet 19. juli 2011 #1 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg og eldstesønnen min hadde vannkoppene for 14 dager siden og vi er begge friske, men nå har minstejenta fått det. Så lurer jeg på om jeg er smittebærer og smitte andre siden hun har sykdommen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #2 Del Skrevet 19. juli 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwar Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juli 2011 Det var svaret jeg håpte på, men du er helt sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 19. juli 2011 #4 Del Skrevet 19. juli 2011 Kanskje hun ble smittet rundt tiden du og sønnen din hadde det. Eller fra barnehagen, andres unger e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Del Skrevet 19. juli 2011 Det var svaret jeg håpte på, men du er helt sikker? Ja, helt sikker, så lenge dine vannkopper er tørket ut. Inkubasjonstiden for vannkopper er 1-3 uker (ofte går det nesten nøyaktig 14 dager), så det passer at datteren din får det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwar Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 19. juli 2011 Hun ble nok smittet av meg eller broren, men lurer på om jeg fortsatt kan bære smitte med meg og smitte andre selv om jeg er frisk. Siden jeg koser med henne og er nær henne når hun er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå