Gå til innhold

Jeg er ikke lenger den andre kvinnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krystallen

Enig. Virker som om kvinner med utro menn alltid skylder på 'den andre'....

Jeg er enig i at det ikke er riktig å gjøre, men vet hvor fort det kan skje alikevel..

Og det er feil. Det er begge 2 sin feil hvis kvinnen vet at han er opptatt. Og det er spesielt hans feil fordi det er han som vurde visst bedre og det er han som er involvert og det er han som ikke er smart nok til å vite alt dette og faktisk si nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kniser og ler litt nå, for du mener ikke ts - at du har et uskyldig forhold til en forlovet mann? Naut har jeg vært selv og naut kan dumme seg ut og tro på mannens erklæringer om den gale kjerringa han skal skilles fra, men innlede et forhold til en nyforlovet mann??

Enten skorter det på noe hos deg eller dere begge to

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mannen sin feil i det store og hele her. Han har ansvaret for hva han gjør når han er i et forhold.

Man har et moralsk ansvar eller har man ikke? Ikke til å fortelle kona, men til å unngå opptatte menn. Jeg rotet meg bort i en, men kom meg ut og visste ikke at han hadde samboer når forholdet vårt startet. Hadde jeg visst det, ville det aldri skjedd. Så deilig er ingen menn, mistet respekten for han og da daua kåtheten også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Det funker som oftest å fjerne mye frustrasjon ved å lete etter sengekos hos flere enn en de neste dagene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snipp

Er glad for og lese at flere er i samme situasjon! Sliter skikkelig selv, har hatt et forhold til en gift mann i 7 mnd snart og vi hadde sex får første gang forrige uke:( det er ikke bare å skjule følelsene bestandig, selvom jeg vet at jeg hadde blitt utrolig skuffet hvis det var min mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stine

Er glad for og lese at flere er i samme situasjon! Sliter skikkelig selv, har hatt et forhold til en gift mann i 7 mnd snart og vi hadde sex får første gang forrige uke:( det er ikke bare å skjule følelsene bestandig, selvom jeg vet at jeg hadde blitt utrolig skuffet hvis det var min mann!

Er det mulig å være så korka?!?!?

Du er patetisk! Du sliter.. eh hallo! Hva tror du kona til denne mannen kommer til å gjøre om, eller eventuelt når hun oppdager at mannen er utro?? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, dere har hatt sex en gang i forrige uke - men i ditt skjøre lille hode har dere vært sammen i 7 mnd.? Hvordan forklarer du det

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krystallen

Man har et moralsk ansvar eller har man ikke? Ikke til å fortelle kona, men til å unngå opptatte menn. Jeg rotet meg bort i en, men kom meg ut og visste ikke at han hadde samboer når forholdet vårt startet. Hadde jeg visst det, ville det aldri skjedd. Så deilig er ingen menn, mistet respekten for han og da daua kåtheten også.

*applaus* vi trenger flere slike kvinner som deg her i verden Alvina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krystallen

Vi har vel ikke vært sammen, men vi har flørtet masse! Og møtt hverandre uten å ha sex?

Dette er i vår normales verden utroskap.

Endret av krystallen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg visste ikke at han var forlovet da forholdet startet. Jeg visste ikke at han var i et forhold engang.

Da jeg fikk vite det for ca 2 uker siden, dret jeg i det til å begynne med, hvorfor aner jeg ikke, siden jeg vanligvis har dårlig samvittighet for alt mulig. Men så innhentet samvittigheten meg. Det var jo aldri meningen å bli dratt inn i midten av noe her!

Jeg har hvertfall ikke truffet ham siden jeg skrev HI her, men det er fortsatt vanskelig å ignorere meldinger etc, men jeg prøver da!

Og sprengt i hodet??? Det ER faktisk ikke så enkelt som rett opp og ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han slutte å sende meldinger og ta kontakt med deg. Si at om han fortsetter forteller du det til forloveden hans. Det er enkelt å forstå, også for han, men om du gjør det avhenger om du vil kutte han ut eller om du egentlig innerst inne synes det er fint med oppmerksomheten han gir deg? Uansett, han er ikke noe for deg når han er opptatt.

Hvis du kommer til et punkt og ser at han har drevet dobbelspill med dere begge (siden han ikke fortalte at han var forlovet), vil du oppdage at du synes han er en mann uten ryggrad og da forsvinner kåtheten og oppmerksomheten hans vil bare virke kvalm og latterlig. Vet det ikke hjelper hva andre sier til deg her inne, siden man må ofte må oppleve de sureste erfaringene selv.

Det er enkelt å bli kvitt han hvis du vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men høres ut som du burde komme deg unna han her, TS. Det lukter bråk...

Det er mannen sitt ansvar å være tro mot sin forlovede, han som er i forhold og ikke du. Men det er selvfølgelig ikke nødvendig å finne seg en opptatt mann.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*applaus* vi trenger flere slike kvinner som deg her i verden Alvina ;)

Vel, jeg lærte av livets skole og er ikke mye stolt av det. Men nå vet jeg at feilen ikke vil bli gjentatt (selv om jeg aldri trodde jeg ville havne i den situasjonen)...det gjorde meg bare kvalm og fikk meg til å føle meg brukt og satte også i gang tanker om egne holdninger. Det var en prosess, men jeg har heldigvis ikke for vane å stjele andres menn.

Blir ofte irritert når jeg leser om den andre kvinnen, men jeg kan ikke overføre mine sure erfaringer til andre.

Det hjalp meg veldig mye å åpne meg for venner og familie. De kom ikke med moralske pekefingre, men kunne himle med øynene og - det var selvfølgelig ikke lett når jeg var i situasjonen, han kontaktet meg også gjentatte ganger. Har hørt rykter om at det går bra med ekteskapet og at han har endret jobb og livstil. Er glad pga det, fikk også dårlig samvittighet overfor samboeren hans (har aldri møtt henne).

På den tiden ville han vært utro samme med hvem, bare det var en dame han syntes var pen iflg hans smak. Tenkte at da kan jeg fylle rollen, men jeg visste ikke at han hadde dame før det var gått par måneder pga hans jobbsituasjon - han har eget firma og mye reisevirksomhet.

Jeg avsluttet "forholdet", men han kontaktet meg igjen og igjen. En natt drømte jeg om samboeren hans og så hvor triste øyne hun hadde. Selvfølgelig var det bare min dårlige samvittighet... Jeg spurte han - uten å fortelle om drømmen, om hvordan hun så ut, håret, høyden osv, og han kunne bekrefte at utseendet stemte. Var ingenting å være stolt over, selv om jeg var uskyldig i begynnelsen.

Anbefaler alle å holde seg til single menn, men vet hvor lite ord og råd fra andre betyr hvis man selv er full av unnskyldninger overfor egne handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Det er faktisk lett å ignorere meldinger når man først har bestemt seg for det og setter inn all viljestyrke i stedet for alle dumme unnskyldninger.

Dette er jo heller ikke en Romeo og Julie-saga om umulig kjærlighet, du har vært med fyren i kun to måneder og han har ei annen han har kjent og elsket mye lengre og vil gifte seg med. Og du sier jo selv at du ikke vil ha han uansett, du vil bare være singel!

Så hvorfor i heiteste helvete er det da så vanskelig å bare gjøre det soleklart at det er slutt på kontakt?

Du vet jo du ikke "sårer" han, han er jo tross alt forlovet med ei han elsker mye høyere enn deg - han blir i verste fall litt snurt, og kjenner jeg typen så finner han seg nok ei ny elskerinne.

Så da står vi vel igjen med at det eneste problemet ditt er at du trenger oppmerksomheten, før du eventuelt i det hele tatt klarer å slutte å svare på hans søte meldinger så må du finne en annen å pule på og få oppmerksomhet fra. Det synes jeg er utrolig svakt av deg, og isåfall er det på tide å kutte ut denne pulevennen her uten en backup-plan og sette seg ned og finne seg sjæl og ryggraden sin litt og tenke over hva man driver med og hva som styrer valg av partnere.

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Oppdatering.

Jeg har ikke svart på meldinger eller telefon siden sist jeg skrev her. Får bare flere og flere "kan ikke være uten deg"-mld, og lovord om at han skal forlate damen osv. Jeg vurderer å sende en mld om at jeg forteller det til damen visst han ikke gir seg, men i en av de siste mld jeg fikk, så sto det at damen allerede visste det.. :klo:

Nei, langt ifra noe Romeo og Juliet dette her. Hadde det vært så vel, så hadde han i det minste ikke vært forlovet i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Kråkesaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...