Micolina Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #21 Skrevet 19. juli 2011 La henne være = la være å gi henne ufortjent pes. Man kan vel fortsatt diskutere henne. Der, skrevet litt mer tydelig mål med denne tråden i det første innlegget. EDIT: med denne tråden vil jeg at vi har en tråd for å diskutere fotballfrue.no, derfor jeg har oppsummert innholdet i de tidligere trådene. Ikke at man ikke skal diskutere henne, men alt med måte og ikke ufortjent drittslenging.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #22 Skrevet 19. juli 2011 Hadde FF hatt like mange lesere hvis hun ikke la ut massevis av lettkledde bilder av seg selv? Diskuter! Min teori: Bloggen hennes hadde nesten ikke hatt noen lesere uten alle slutty-bildene. nei? en blogg uten bilder sliter veldig på "bloggmarkedet" generelt... Og "slutty" blir vel litt feil, når de fleste leserne (ivertfall de som kommenterer) er jenter? Med mindre alle er lesbiske da...
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #23 Skrevet 19. juli 2011 nei? en blogg uten bilder sliter veldig på "bloggmarkedet" generelt... Og "slutty" blir vel litt feil, når de fleste leserne (ivertfall de som kommenterer) er jenter? Med mindre alle er lesbiske da... Gutta gidder vel ikke å kommentere. De er bare der for å se på bildene.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #24 Skrevet 19. juli 2011 Gutta gidder vel ikke å kommentere. De er bare der for å se på bildene. Så du mener at en stor del av de besøkende på FF er kåte mannfolk som bare er interessert i bilder, og ikke hva hu skriver? Får spørre FF om å lage en spørreundersøkelse på siden, da, slik at man får se sånn ca. hvor stor andelen gutter er. ;D 2
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #25 Skrevet 19. juli 2011 Så du mener at en stor del av de besøkende på FF er kåte mannfolk som bare er interessert i bilder, og ikke hva hu skriver? Ja. Får spørre FF om å lage en spørreundersøkelse på siden, da, slik at man får se sånn ca. hvor stor andelen gutter er. ;D Tror neppe de kåte mannfolka gidder å delta.
bergans Skrevet 19. juli 2011 #27 Skrevet 19. juli 2011 At bortskjemte, unge jenter vil bruke penger på totalt ubrukelige søppelbling som symbol på sin tiltro til det materialistiske, destruktive livet mange nordmenn lever er en ting. Jeg blir flau når jeg ser at hun (og andre aktører) kan tjene grovt med penger på å selge ting som ikke har noen reell nytteverdi, annet enn å brukes, kastes og ødelegge jorda enda litt til. Shopping som hobby burde ha vært kriminelt. Jeg har per dags dato aldri vært inne på bloggen hennes (jeg har ikke lyst til å synke ned dit heller). Men, det jeg ikke liker er hennes ekstreme oppmerksomhetsbehov rundt kropp og eget utseende, som hun tydeligvis mener er en rettighet. Samtidig vil hun ikke ta et fnugg av ansvar for det faktum at hun gjennom sin eksponering, og som frivillig offentlig person, er et (veldig dårlig) forbilde for jenter. På en god dag grenser hun mot ortoreksi, med en tilnærmet sykelig trang til å kringkaste mengder mat inntatt, vekt, trening og kropp generelt. Dette er ikke sunnhet. Ingen mennesker med et avslappet, normalt og friskt forhold til kropp og helse er undervektige, treningsnarkomane og må ha bekreftelser på matvalg fra en nettbasert tilhengerskare. Den lave fettprosenten og KMIen gjør at hun per WHO sine definisjoner er proteindefisient, underernært, godt mulig amenhorreisk og er i risikosonen for osteoporose. Er det ingen som ser de fysiske likhetene mellom CBE, Victoria Beckham og Kronprinsesse Victoria da hun var syk (nå er hun ei flott dame, qudos for det)? Den jeg har lyst til å hylle, og som gir begrepet "fotballfrue" en ubetinget, udiskutabelt positiv konnotasjon (i sterk kontrast til den flaue smaken det ellers gir) er kona til Dagfinn Enerly. Dagbladet-reportasjen om henne, og de som ektepar, var et fantastisk testament til hva gode og onde dager betyr. Jeg ble helt målløs over hennes innstilling og ærlighet. Mona Enerly. Det er en ekte fotballfrue. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå