Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

=P

Endret av Micolina
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det skulle være noen tvil om hvordan man kommer til bloggen, så er det:

fotballfrue.no

Hun har en ganske deilig kropp med markert og fin mage:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/07/DSC01372.jpg

Skikkelig flotte ben på henne:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/07/DSC01218.jpg

Noen til:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC09677.jpg

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC09754.jpg

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC09857.jpg

:rodmer:

Hun har ikke verdens peneste ansikt, men det er ikke så verst med sminke på.

Endret av Kråkesaks
Skrevet (endret)

Fotballfrue er skikkelig digg, synes jeg.

Her er linken til bloggen hennes for de som lurer, siden TS insisterer på å drive sensur:

fotballfrue.no

Haha, beklager :hjerte:.

Glemte helt å linke til selve bloggen hennes!

Sensur og sensur, er bare enkelte her som nekter plent å gi henne hits.

Endret av Micolina
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes FF skal få masse hits så hun kan leve på det og legge ut flere digge bilder. Det er jo ingen annen grunn til å se på bloggen hennes enn å se bildene der hun er lettkledd.

Jeg tolket det slik at du ønsker å sensurere, men jeg tok visst feil der. Får redigere innlegget mitt.

Endret av hulaboer
AnonymBruker
Skrevet

Konklusjon: Siden det har vært uendelig mange tråder om fotballfrue, så trenger vi en til? :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

......... :haar:

Jeg blir helt sjokkert av hvor opphengt enkelte er i andre mennesker. Synes denne tråden allerede er langt over grensa, og håper den blir fjernet. Skaff dere et liv!!

• Liker 4
Skrevet

Konklusjon: Siden det har vært uendelig mange tråder om fotballfrue, så trenger vi en til? :gjeiper:

Visste at denne ville komme.

Jeg tippa at det mest sannsynlig vil komme flere tråder om henne. Det siste året har det stadig dukket opp nye tråder om henne, der hun har tråkket litt feil. Med dette prøver jeg bare å sette en strek for det, om det funker vet jeg ikke. Konklusjonen min er jo egentlig la henne være, og om det skal være noe mer om henne som folk vil diskutere, så kan de jo diskutere det her! For dette er en generell tråd om CB, så prat i vei!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og poenget med HI er hva?

• Liker 2
Skrevet (endret)

......... :haar:

Jeg blir helt sjokkert av hvor opphengt enkelte er i andre mennesker. Synes denne tråden allerede er langt over grensa, og håper den blir fjernet. Skaff dere et liv!!

Jeg har et liv? Jeg studerer ledelse, innovasjon og marked. Altså mye om media, kommunikasjon og innovasjon, og det er jo akkurat det fotballfrue er! Hun er jo en bacheloroppgave i seg selv :roll:

Endret av Micolina
  • Liker 2
Skrevet

Hadde FF hatt like mange lesere hvis hun ikke la ut massevis av lettkledde bilder av seg selv?

Diskuter!

Min teori: Bloggen hennes hadde nesten ikke hatt noen lesere uten alle slutty-bildene.

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

I all verden Micolina, trenger du en ny hobby? Din konklusjon er at man skal la henne være, derfor oppretter du en ny tråd om henne, forklarer kontroversen i detaljer og legger opp til ny debatt? Det er en ting at det dukker opp tråder når noe skjer, f. eks oppslag i media ect. Men å koke opp en tråd når de andre endelig har roet seg, for å konkludere med at man skal la henne være? Det er tydeligvis ikke bare journalister som sliter med agurktider..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et liv? Jeg studerer ledelse, innovasjon og marked. Altså mye om media, kommunikasjon og innovasjon, og det er jo akkurat det fotballfrue er! Hun er jo en bachelor oppgave i seg selv :roll:

Du skjønte nok hva jeg mente. Sitter man og analyserer en blogger opp og ned i mente og legger ut diskusjoner om henne som person på nettet trenger man et klask i trynet.

Er hun en så utrolig spennende i forhold til studiene dine får du heller skrive en seriøs oppgave om henne i studiesammenheng.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å lage "den siste" tråden om fotballfrue er omtrent like realistisk som å tro at man skal lage den aller siste om at alle menn er homo, alle kvinner feite, den aller siste "er jeg sær/urimelig/unormal"- og "er jeg gravid"-tråden, hvor stor må en penis være for å ikke være liten, og til slutt legge inn det aller siste spørsmålet der vi en gang for alle skal få svar på livets virkelig store mysterium: Er du/partneren din/naboen og statsministeren glattbarbert eller ikke?

Nå må dere unnskylde meg et øyeblikk, tenkte bare jeg skulle gå inn i nedtelling fra 100 000-tråden og fortelle at dette dessverre er det siste innlegget og at nedtellingen er avbrutt. :popcorn:

• Liker 3
Skrevet
Det er en haug med sidelange tråder om fotbrallfrue aka Caroline Berg Eriksen (FF / CB / CBE) her på forumet, tenkte å komme med en liten oppsummering om forskjellige argumenter, påvirket av mine personlige meninger.

Nå som det har vært stille med disse diskusjonene ganske lenge, så måtte du bare lage en til??

• Liker 2
Skrevet

I all verden Micolina, trenger du en ny hobby? Din konklusjon er at man skal la henne være, derfor oppretter du en ny tråd om henne, forklarer kontroversen i detaljer og legger opp til ny debatt? Det er en ting at det dukker opp tråder når noe skjer, f. eks oppslag i media ect. Men å koke opp en tråd når de andre endelig har roet seg, for å konkludere med at man skal la henne være? Det er tydeligvis ikke bare journalister som sliter med agurktider..

Har sittet med dette stoffet en god stund, der jeg har tenkt at det er litt dust i trynet å poste en tråd om henne når stormen har lagt seg her på forumet. Men jeg tok et valg.

Om jeg trenger en ny hobby? Vel, sommerferie, dårlig vær, fellesferie for de fleste der de reiser bort?

Føler bare at en av de første kommentarene i en tråd, MÅ være argument mot det TS har å si -.-.

• Liker 1
Skrevet

Konklusjonen min er jo egentlig la henne være

Don't talk the talk if you can't walk the walk

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er gerit med en liten "wiki" rundt de 4 store fokuspunktene rundt FF: reklamepengene, nettbutikken, kroppen og talemåten hennes...

Dette avvæpner i mine øyne kritikkere og troll som bare er ute etter å kaste dritt om FF, og sparer kvinneguiden for et titalls tråder.

Denne tråden kan forhåpentligvis bli den siste om FF på kvinneguiden.

• Liker 2
Skrevet

Don't talk the talk if you can't walk the walk

La henne være = la være å gi henne ufortjent pes. Man kan vel fortsatt diskutere henne.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Har sittet med dette stoffet en god stund, der jeg har tenkt at det er litt dust i trynet å poste en tråd om henne når stormen har lagt seg her på forumet. Men jeg tok et valg.

Jeg tror kanskje du burde ha holdt fast på overbevisningen om at det er "litt dust i trynet". :lur:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er tydeligvis ikke bare Micolina som trenger kjeder seg i agurktiden, makan til surpomper dere er.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...