Gå til innhold

Til menn!

Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Enig med Cannavaro. Jeg fikk faktisk en liten varm følelse inni meg da jeg leste TS sitt innlegg, så takk for det!

Slenger meg på Yme og Cannavaro.

Takk for oppmuntrende tråd TS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, jeg får sommerfugler i magen, fordi det er som om du beskriver min kjære! :rodmer: Herlig, føler meg superheldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig skrevet at selv jeg som ikke er hetero og vanligvis ikke skjønner hvorfor så mange kvinner liker menn så godt måtte smile og lese det flere ganger! :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et sånt type innlegg som TS sitt om fine ting ved kvinner her en gang , og da ble jeg av andre menn påstått å være homo... Ja, ja...

I en annen tråd her på forumet som jeg skrev et laangt innlegg om alt jeg elsker med damer -ble det slettet, siden jeg kunne jo ikke være mann og si så mye om kvinner? Da måtte det vel være ett falskt innlegg og jeg måtte vel være kvinne selv, og trolle? (...)

Men når en kvinne skriver lignende om menn...

Vel, det er jo et kvinneforum, så da går det jo an.

Syns det var hyggelig å lese det, da :)

Som regel er det ikke fordelaktige ting å lese her... :sjenert:

Og noen ganger lurer man på hvor små de er, som skriver at de er "kvinner" og "voksne"...

Så det er jo fint med noe positivt :smilyblomst:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seniorita

Jeg skrev et sånt type innlegg som TS sitt om fine ting ved kvinner her en gang , og da ble jeg av andre menn påstått å være homo... Ja, ja...

I en annen tråd her på forumet som jeg skrev et laangt innlegg om alt jeg elsker med damer -ble det slettet, siden jeg kunne jo ikke være mann og si så mye om kvinner? Da måtte det vel være ett falskt innlegg og jeg måtte vel være kvinne selv, og trolle? (...)

Men når en kvinne skriver lignende om menn...

Vel, det er jo et kvinneforum, så da går det jo an.

Syns det var hyggelig å lese det, da :)

Som regel er det ikke fordelaktige ting å lese her... :sjenert:

Og noen ganger lurer man på hvor små de er, som skriver at de er "kvinner" og "voksne"...

Så det er jo fint med noe positivt :smilyblomst:

De mest uskyldige tråder blir slettet her på kvinneguiden...

Tåpelig syns jeg.

Jeg skulle gjerne lest dine innlegg. :):rodmer:

Guttene som sier at du er homo, er bare sjalue for at du tørr og ikke de! :)

Endret av Seniorita
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forøvrig at de fleste kvinnelige brukerne her inne istemmer med førsteinnlegget....

Det virker ofte ikke sånn, nei.

Det virker ofte som de syns alle er noen mannsgriser som skaulle brenne i helvete for å ikke nå opp til den standarden de har satt for menn. Og at de ofte er helt unyansert og bare kan/ bare vil se ting fra SIN side...

Så da er det som asgt fint å lese noen som sier fine ting.

Takk :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :rodmer:

Jeg er enig! Alle de gangene jeg har hatt koselige opplevelser med menn. Husker jeg fikk roser på ung.skolen. Husker jeg fikk en jakke i vinter. Husker alle de gangene han har varmet hånda mi når den har vært kald...

Ja...menn er virkelig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsat er menn flotte. Jeg møter aldri noen som hater kvinner/menn så sterkt som her inne.

Endret av SkiZy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,og nå som jeg skrev noe som svar til en tråd som ble respektfullt mot damer, -så fikk jeg høre at jeg må være impotent også...

Så det er nok ikke sjalusi, men at de rett og slett ikke liker kvinner, og da tror jeg de føler seg truet av dem som gjør det av en eller annen grunn :klo: ...

(Og jeg skjønner ikke da hva de henger på et kvinneforum etter? Er det for å finne noen å si stygge ting til uten at det blir ansikt til ansikt, så de må ta konsekvensen av det?)

Damer er herlige, om enn litt infløkte vesner, som man skal ha stor respekt for, siden de har født deg,holdt deg i livet, gitt deg mat, klær og tak over hodet.

De gir kjærlighet og blir mor til dine barn.

Og uten kvinnerne stopper familien og verden.

Man kan ikke leve uten dem og de er fine å se på.

Et hjem blir ikke det samme uten en kvinne.

Pluss at det beste er å legge seg sammen med dem om kvelden.

Og at de kan få deg å føle seg så bra, på en måte ingen andre kan.

En kvinne som vil ha deg i livet sitt skal man være takknemlig til, siden det er ikke en selvfølge.

Etter min oppfatning er det først når du kan å behandle en kvinne riktig, og gi det hun behøver,at du kan begynne å kalle deg en mann.

Det er hva jeg tenker om kvinner.

:hjerte:

Da som er hatefulle, tror jeg at det må ha skjedd dem ett eller annet som har gjort de så bitter mot andre. Så det er egentlig litt trist, og ingen skulle behøvd å oppleve sånt som de sikkert har. Men livet er dessverre urettferdig.Og det må vi lære oss å tåle alle sammen.

Da er det topp med de som klarer å fortsette å være/ er så positive, siden det er jo det man trenger :smilyblomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så godt å se et positivt innlegg for en gangs skyld :) og jeg kunne ikke sagt meg mer enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem om det! Jeg vil ha meg frabedt tilbudet om ett mannlig lem, samt ha muligheten til å bruke tiden til mer aktiverdige aktiviteter.

Lurer på om jeg er gift med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MorAase

Er du bitter på menn "MorAase"?

Nei? Hvor får de det fra? Jeg synes bare att hvrken menn eller kvinner er så spesiell at de trenger en generell hyllest. Da er det bedre å hylle de individer som faktisk har utrettet noe her i verden. Tim Berners Lee og Ada Lovelace f.eks. Forøvrig både undres og skuffes jeg ovr denne hangen enkelte har til å opphøye og oppmuntre til fysisk samkvem mellom mann og kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Hvor får de det fra? Jeg synes bare att hvrken menn eller kvinner er så spesiell at de trenger en generell hyllest. Da er det bedre å hylle de individer som faktisk har utrettet noe her i verden. Tim Berners Lee og Ada Lovelace f.eks. Forøvrig både undres og skuffes jeg ovr denne hangen enkelte har til å opphøye og oppmuntre til fysisk samkvem mellom mann og kvinne.

Jeg undres over denne hangen enkelte har til å opphøye kvinner, som egentlig bare har vært så heldige å få sosialisere seg med betydningsfulle menn, til noe spesielt og aktverdig. Forøvrig kan vi nok regne med at Ada Lovelace fikk pikk hun også. Det var helt sikkert mer enn bare maskinene til Charles Babbage hun var interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne

De som hater sitt motsatte kjønn år lipp av noe. Også skjønner ikke jeg hva de har i slike tråder å gjøre. La de ha de negative trådene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...