Gå til innhold

Har ikke pupper!


Gjest Emma

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig lei av Å ikke ha pupper, og at alle andre har så myestørre pupper enn meg :( jeg er 14 år, og jeg fyller snart 15. Jeg synes det er veldig flaut å ikke ha pupper når jeg nå skal starte i 10. klasse. jeg har blitt konfirmert og da skal men jo lissom være "voksne" men jeg føler meg bare som en liten unge, og det er veldig flaut på skolen og i byen og sånt, for jeg føler at alle sammen stirrer på meg hele tiden, så jeg føler at jeg må gå i klær som gjemmer "puppene" mine, sånn at ikke alle sammen skal stirre hele tiden, for når jeg går med veninnene mine, ser jeg veldig liten ut, for jeg er veldig tynn og ganske lav.

Jeg er også så lei av at alle vennene skriver så mye negativt om seg selv på facebook. som f.eks "Jeg vet jeg ikke er perfekt, men jeg prøver" , "Jeg er ikke perfekt, og jeg kommer aldri til å bli det" , "Sorryfor at jeg ikke har så fin kropp da" osv. det irriterer meg, det er jo mange som har mye værre kropper enn det dem har, og de fleste vennene mine er tynne, høye, pene og brune, og dem kunne sikkert blitt modeller alle sammen, så jeg blir alltid lei meg når jeg ser at dem skriver sånt på facebook:(

-Er det bare jeg som er lei av at folk skriver overalt at dem ikke er perfekte eller ikke pene bare for å få oppmerksom het?

-Er det noe jeg kan gjøre for at puppene mine skal vokse fortere? eller i det hele tatt? (dem er bittesmå :()

Takk takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, du er bare 14. Puppene dine kan vokse i mange år til :) Jeg er 34, og har fortsatt ikke pupper, og vil heller aldri få det. Men man må være fornøyd med seg selv som man er blitt. Pupper er pupper uansett, og guttene vil elske de om de er små eller store.

Det at vennene dine skriver så mye slikt på facebook kan være for å få oppmerksomhet, eller for å få bekreftelse om at de er pene osv i form av kommentarer fra andre. Men hvis de er på din alder, altså rundt 14, så er dette en rar periode for kroppen. Man går fra å være barn til å bli voksen, så det er mye som skjer. Og er mange som er usikkre på seg selv, og ser masse feil hos seg selv, men ser ikke feil hos andre og synes de er så å si perfekte. Så istedenfor å bruke så mye negativ energi på å tenke på at kroppen din skulle vært annerledes, så heller bli kjent med kroppen din og vær fornøyd med sånn den er blitt. Og du sier du synes det er dumt vennene dine skriver slikt, for det er mange som har værre kropper enn det dem har. Tenk sånn du og, du har helt sikkert en fin kropp, så vær stolt over den. Og du sier du er tynn, og da er det penest med små pupper som passer til resten av kroppen :)

Og nei, det er ikke noe du kan gjøre for at puppene dine skal vokse fortere. De vokser i sitt eget tempo, og blir som de blir. Det du derimot kan gjøre er å kjøpe gode bher med innlegg som får de til å virke litt større. Men heller bare vær fornøyd som du er blitt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Emma.

Du er veldig ung og langt fra utvokst. Ta tiden til hjelp og vær så langt egentlig glad for at puppene dine ikke er så store i den alderen du er i.

Jeg hadde også små pupper på din alder og var veldig fornøyet med det fordi jeg slapp en del uønsket oppmerksomhet fra gutta. Hadde et par venninner som var mye mer utviklet enn meg og de ville gjerne vært i mitt sted fordi de fikk oppmerksomhet de absolutt ikke var klar for såpass tidlig.

Du har god tid på deg og blir tidsnok "voksen". :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å ordne seg helt av seg selv.

Jeg kan fortelle deg at én av mine venninder var omtrent helt flatbrystet til hun var femten, og så skjedde det plutselig veldig raskt at hun fikk en stor byste, faktisk en ganske imponerende en.

Du må nok bare være tålmodig en liten stund til, så ordner naturen dette på sin egen måde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...