Gå til innhold

les dette, please!

Gjest Petra

Anbefalte innlegg

Gjest Petra

Hei. Trenger virkelig folk sine synspunkt i denne saken.. Vært sammen med en kurder (Irak) i snart 3 år nå. Vi har en datter sammen på 1 år.. Problemet mitt er at jeg stadig finner han på datingsider på nettet..søkte på mail adressen hans på google,og der kom det jo opp litt av hvert:(fannt det første gangen på pc`en hans da jeg var 7 mnd gravid. Endte med at jeg fikk beskjed om at jeg faen ikke fikk lov til å kontrollere livet hans og så gjorde han det slutt.. Jeg er 29 år og han er 30. Etter det har det egentlig blitt verre og verre med den der internetten... han er aldri hjemme til vanlig nesten,sover der han jobber "svart", gidder ikke ta bussen hjem hver dag(1 time) for å se oss. hjelper ikke til med noe i forhold til datteren vår osv. Jeg tar meg av alt i forhold til jentungen, penger osv.. Når jeg konfronterer han med hvorfor han gjør det mot meg(datingsidene) blir han sint og sur og skjønner ikke at det er galt i å være på de sidene+at han sier at eg bare ser etter ting for å gjøre det slutt...+har lagt på tlf 1000 ganger pga de tingene?!!!! HALLO LIKKSOM! han har sagt x-antal ganger: jeg er kurder, jeg gjør som jeg vil!" Er veldig i tvil nå ang.hva jeg skal gjøre, vet jo egentlig svaret selv, men godt å få andre sitt synspunkt på dette.. Må jo bare nevne at det er 1000 andre ting i tillegg til dette som gjør at eg er skeptisk også.. føler likksom ikke at eg har noe grunn til å søke han tilbake... han tar seg ikke av verken meg eller ungen vår.. fannt siste side på nettet en uke etter han forlot Norge(sexside) nice ka??!!:( :( finner mye på google... føler eg har veldig stort press på meg fra hans fam. i Norge på at eg skal søke, at eg må tenke på barnet osv..men det er jo akkurat det JEG gjør, verre med han! så Hjelp meg, please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du vet svaret selv. Følg fornuften.

Ikke gi etter for press fra familien hans. Bare kutt de ut.

Du er mest sannsynlig bare en mulighet for han (og familien ved familiegjenforening) for å få oppholdstillatelse i norge.

Stå på ditt. Oppsøk hjelp om du trenger det ifht takle han og familien.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du si at du er Norsk da,- og at du gjør også som du vil?

Og så gjør du alvor av det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fyren synes jeg du skulle forlate, hvis du har gitt et riktig inntrykk her. Det ser ikke ut til at han gir deg noe annet enn bekymringer og smerte.

Og når han sier han gjør som han vil fordi han er kurder, så tror jeg ikke det har noe med etnisitet å gjøre, men heller fordi han er en usympatisk idiot.

Jeg vet at det ofte er vanskelig å bryte ut av slike forhold, selv om man vet at man burde.

Med forbehold om at jeg ikke vet mer enn det du skriver her, vil jeg si: Kom deg ut av dette forholdet så fort du kan. Og planlegg hvordan du skal forholde deg til ham i efterkant. Jeg tror ikke han kommer til å bli lett å ha med å gjøre da heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra

vet svaret og vet svaret, eg vet det, men er totalt blind! Jeg konfronterte han med den der sex siden dagen etter jeg fannt den,og da var jo han allerede i hjemlandet søkte på mail adressen hans på google, og glei rett inn på profilsiden hans der. .. sa det til han på en fin måte(fordi om jeg hadde mest lyst til å klikke) fikk bare beskjed: You always need to check things, i neeed to go now.. så la han på tlf! Og eg satt igjen der frustrert og lei meg og full i bekymringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurder,Irak... Uff,får helt fnatt av dere norske jentene som innvolverer dere med sånt.

Går det ikke ann å tenke litt lenger en nesa rekker da?

Det er jo helt dødfødt å bli sammen med en sånn fyr og attpåtil få barn med han.

Kom deg unna han du,så slipper du mer problemer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Petra

ja, alt det jeg har skrevet her er bare litt av det han har sagt/gjort.. for å nevne noe: han gadd ikke reise hjem og hente mer klær til meg(fordet om han hadde bil)+bilstol til ungen vår,trengte jo ikke det, var ikke viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra

ja, alt det jeg har skrevet her er bare litt av det han har sagt/gjort.. for å nevne noe: han gadd ikke reise hjem og hente mer klær til meg(fordet om han hadde bil)+bilstol til ungen vår,trengte jo ikke det, var ikke viktig...

Når vi skulle hjem fra sykehuset etter at eg hadde fødet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du kanskje hørte meg to ganger den første gangen jeg sa det, så er jeg nå enda sikrere i min sak:

Kom deg vekk fra denne drittsekken. Bo hos mor eller en venninde eller en gammel flamme en tid om nødvendig, men kom deg ut av dette. Fort!

Hvis det er én ting jeg hater her i verden, så er det sånne menn som det der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra

Veldig smart å bli sammen med en kurder..

ja, sant.... angrer.. men trodde alt skulle bli bedre, at han hadde lært noe av det jeg hadde sagt før ang.de der sidene.. han burde jo forstå at det IKKE er normalt når en skal ha et forhold.. men hva skal jeg si til fam.hans i Norge??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendig å gjøre dette til en debatt om etnisitet?

Jeg synes det brungrumsede generaliseringstankegodset er litt usmakelig. Ja, denne fyren er en drittsekk, og han er kurder. Kan vi overføre det på alle kurdere? Har de et slags "drittsekk-gen"?

Kan vi ikke holde oss til saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

ja, sant.... angrer.. men trodde alt skulle bli bedre, at han hadde lært noe av det jeg hadde sagt før ang.de der sidene.. han burde jo forstå at det IKKE er normalt når en skal ha et forhold.. men hva skal jeg si til fam.hans i Norge??

Nå må du kanskje prøve å huske på at du er blitt sammen med en mann og ikke "en kurder"...

Og hva er felles for å være sammen med en mann som man oppdager at er er dritt? Jo, man kutter dem ut og får orden på livet sitt uten å pørve å leke offer og lage drama-råder på KG, når man vet svaret fra før...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det nødvendig å gjøre dette til en debatt om etnisitet?

Jeg synes det brungrumsede generaliseringstankegodset er litt usmakelig. Ja, denne fyren er en drittsekk, og han er kurder. Kan vi overføre det på alle kurdere? Har de et slags "drittsekk-gen"?

Kan vi ikke holde oss til saken....

Noen mener tydeligvis man kan se ut fra etnisitet hvordan et forhold vil utvikle seg, noe som er komplett umulig.

TS vet hva hun skal gjøre og denne tråden er bare syt og sympati-fisking.

Det er ikke synd på henne fordi han er kurder.

Hun valgte feil mann.

End of story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: Det er lov å be om råd og kommentarer, slik at man kan få et lite puff for å gjøre det man egentlig vet at man må.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Gjest: Det er lov å be om råd og kommentarer, slik at man kan få et lite puff for å gjøre det man egentlig vet at man må.

Da puffer jeg på min måte.

Dette er en opplagt situasjon og hun vet det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener tydeligvis man kan se ut fra etnisitet hvordan et forhold vil utvikle seg, noe som er komplett umulig.

TS vet hva hun skal gjøre og denne tråden er bare syt og sympati-fisking.

Det er ikke synd på henne fordi han er kurder.

Hun valgte feil mann.

End of story.

Jeg synes ikke synd på henne fordi han er kurder, men fordi han er en drittsekk. Hvordan klarte du å trekke den konklusjonen?

Det er lov å fiske efter sympati når man er usikker og har det vanskelig.

Ja, hun valgte feil mann.

Historien er over når hun er ute av forholdet. Jeg synes ikke vi skal skremme folk fra å poste her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra

Da puffer jeg på min måte.

Dette er en opplagt situasjon og hun vet det selv.

jeg ba om synspunkter på hva jeg skal gjøre... dette er ingen sympati/syting.. jeg bare forteller hvordan jeg har det og hva jeg evt. skal gjøre videre ang fam.gjenforeningssdaken og fam.hans osv.. Jeg har holdt dette for meg selv veldig lenge, og syns det er deiligt at folk forteller meg hvordan de ser på saken osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes ikke synd på henne fordi han er kurder, men fordi han er en drittsekk. Hvordan klarte du å trekke den konklusjonen?

Det er lov å fiske efter sympati når man er usikker og har det vanskelig.

Ja, hun valgte feil mann.

Historien er over når hun er ute av forholdet. Jeg synes ikke vi skal skremme folk fra å poste her.

Syns bare det var så unødvendig av henne å gjenta "kurder" og skylde på dette flere ganger i HI og fiske etter dritt om folk med den etnisiteten- noe du også reagerte på. Hun får nesten regne med å måtte tåle at folk setter grenser for sånt på et offentlig forum. Dette er ikke barnehagen.

Ja, han er en dritt men ikke pga sin etnisitet eller kultur.

Det er lettere å ha sympati med noen som snakker om sin mann, og ikke om sin manns etinsitet når de ber om "råd"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...