silja Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 hvordan rengjør dere dusjkabinett?? Vårt er av klart, blankt glass (er vel egentlig plast men...) Og det ser ikke akkurat rent ut uansett hva jeg gjør... Har prøvd salmiakk-trodde det skulle hjelpe jeg. Men forts masse belegg som later til å være umulig å få bort... Noen tips? -gjerne blandingsforhold av ev rengj.midler også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Prøv å søk litt her på kg du. Syns jeg husker å ha sett en tråd om det samme her for ikke lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Mr Muscle! Eneste som funker her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Microfiberklut hjelper! Belegget på dusjveggen er ein kombinasjon av såpe/shampo og kalk, og microfiberkluten vaskar det vekk veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. november 2003 #5 Del Skrevet 20. november 2003 Vi har flislagt bad med dusjhjørne da, ikke kabinett, men der funker det utmerket med juf skurekrem og en "skuresvamp" rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Bruker jif baderom + oppvaskbørste, faktisk. Oppvaskbørsten kommer til overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Bruker først sånn speil/vindu spray, deretter mikrofiberklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg bruker Zalo - fungerer supert til våre dusjhjørner. Vinduer vasker jeg med salmiakk med litt zalo i, det fungerer sikkert like bra på badet det også. Vi har flislagt bad med dusjhjørne da' date=' ikke kabinett, men der funker det utmerket med juf skurekrem og en "skuresvamp" rett og slett.[/quote'] Tror ikke du burde bruke skurekrem - det blir små riper av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. november 2003 #9 Del Skrevet 20. november 2003 Enjo baderomsklut og kaldt vann. Litt kalkløser hvis det er kalkbelegg. Kluten er dyr (ca. 250,-), men blir i lengden mye billigere og mye mer miljøvennlig enn alskens uhumske vaskemidler. Fru Fomle som liker å skryte når hun en gang innimellom er miljøvennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 20. november 2003 #10 Del Skrevet 20. november 2003 Prøv med eddik på en klut og tørk av med tørr klut etterpå.... hjalp ihvertfall noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 20. november 2003 #11 Del Skrevet 20. november 2003 jif oxygen... Men ikke stå for lenge i dampen, tror ikke den er helt bra..men rent blir det...Tar alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. november 2003 #12 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg bruker Zalo - fungerer supert til våre dusjhjørner. Vinduer vasker jeg med salmiakk med litt zalo i, det fungerer sikkert like bra på badet det også. Vel, jeg trur jeg har brukt det likevel jeg, bare en gang eller noe sånn altså, til "kjempeengjøring" før huseier skulle ha inn takstmann her. Ikke at jeg bruker et ofte, og ikke bruker jeg mye. Men, jeg har brukt juf på bord, benker, vasker og dusjer mange ganger før, og aldri sett en eneste stripe. Jeg og Jif er gode venner, jeg bruker den mange plasser. Flisene i dusjen er litt "ru" likevel, så jeg tviler på at jeg skadet dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 21. november 2003 #13 Del Skrevet 21. november 2003 Å, på flisene?? Nei, de skader du nok ikke. jeg trodde du hadde brukt det på plast-/glassveggene, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. november 2003 #14 Del Skrevet 21. november 2003 Nei, vi har ikke plastvegger, vi har bare et hjørne, med forheng (og DET vasker jeg i maskina når det trengs, for de står det på at det skal) Tviler liksom på at jeg klarer å ødelegge flisene så veldig når jeg bare vasker dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 22. november 2003 #15 Del Skrevet 22. november 2003 Vi bruker et rengjøringsmiddel man egentlig skal bruke på keramisk topp til komfyren. Kjøper den hos en kjøkkenforhandler. Husker dessverrre ikke helt hva den heter, men den koster 150 kr, men er utrolig drøy og dusjen ser fantastisk ut etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 22. november 2003 #16 Del Skrevet 22. november 2003 Miss Marple... kan du finne ut navnet. Kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå