Gjest michi Skrevet 18. juli 2011 #1 Del Skrevet 18. juli 2011 For ca to uker siden var jeg hos tannlegen og fikk en fylling..(han borra litt først, derette tok han i fyllinga) Enda er det bittebitte litt vondt/små ubehagelig når jeg tygge ned på tanna og gnisser den mot de andre tenna.. kjenner ingenting når jeg spiser noe. ikke iser det heller. og fyllinga er ikke for høy ettersom han slipte den ned mens jeg var der.. noen som har hatt lignende eller vet om det kommer til å gå over etter en stund? Er bare noen ganger det gjør bittelitt vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shadow6 Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg sliter med det samme, bare at det føles som om har jeg har et hull der. Noen ganger er det vondt å spise også... Tror nesten du burde kontakte tannlegen igjen, det skal jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, jeg kjenner det iser litt innimellom når jeg får varm og kald drikke direkte på tanna. Men jeg tror det er vanlig. Du kan jo evt ta en telefon til tannlegen for å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 Tror ikke det vedvarende skal ise og gjøre småvondt i en tann som har fått lagt fylling. Jeg mener du kan reklamere på jobben, og få gratis korrigering, om tannlegen har gjort en liten blunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg får ALLTID uten unntak slike smerter i en tann etter at den har vært borret i. Gjerne i flere uker opp mot et par måneder før det gir seg. Ved et par anledninger har jeg tatt kontakt med tannlegen (ulike tannleger) og har kommet inn for en sjekk og de finner ingenting. Men hvis du er bekymret skal du selvsagt kontakte tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå