AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg er så skuffet... Den er jo så stor! Jeg har den minste størrelsen altså (har sjekket og dobbelsjekket) Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å sette denne oppi. Får vondt bare jeg ser på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 Du må brette den sammen når du skal sette den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja det leste jeg på pakken. Men den er jo stor fordiom.. En gang flat og en gang brett som i bruksanvisningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 Nå har jeg prøvd å sette den oppi. Ikke sjans.. Søren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Tampong er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille pinnsvin Skrevet 18. juli 2011 #6 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) hei! ikke gi opp enda! jeg hadde akuratt det samme problemet i begynnelsen. men fant en annen måte å brette den på og da funker det fint :D jeg skal prøve å finne forklaringen igjen, to sek bare edit: her prøv å brette sånn som det viser på tegning 2 viss du ikke får det til med en gang så prøv å stå/sitte på en litt annen måte. jeg måtte finne min egen måte da de stillingene som blir foreslått ikke funket for meg. prøv også å vri litt forsiktig på den evt så kan du smøre den med litt vaselin på tuppen i begynnelsen når du får teken på det er den helt fantastisk lover! http://www.mooncup.co.uk/languages/no/hvordan-bruker-jeg-den.html Endret 18. juli 2011 av lille pinnsvin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #7 Del Skrevet 18. juli 2011 Aaa da skal jeg prøve Alternativ 2!! Tusen takk for råd lille pinnsvinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille pinnsvin Skrevet 18. juli 2011 #8 Del Skrevet 18. juli 2011 Aaa da skal jeg prøve Alternativ 2!! Tusen takk for råd lille pinnsvinn bare hyggelig, håper det funker og at du blir like fornøyd som meg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå